سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج / رئیس صنف هتل‌داران یاسوج عنوان کرد:

پایتخت طبیعت کمبود هتل دارد‌

رئیس صنف هتل‌داران یاسوج با انتقاد شدید از گردشگری به دلیل اهمال در توسعه هتل‌ها در شهر یاسوج گفت: آسمان سقف استراحتگاه مسافران در یاسوج است

سید نادر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در یاسوج به تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در این شهر اشاره کرد و گفت: در حوزه بویراحمد دو هتل آزادی و ارم با دو واحد مسافرخانه آماده ارائه خدمات به  مسافران و گردشگران است .  
وی بیان کرد : با توجه به گردش‌پذیر بودن یاسوج و مناطق بکر آن وجود دو هتل در این شهرستان جوابگوی مهمانان و گردشگران نبوده از این رو نیاز به افزایش در این خصوص و میزان همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی ضروری است.
موسوی نیاز به توسعه و ساخت هتل در شهرستان بویراحمد را ضروری دانست و گفت: اتحادیه امور صنفی شهرستان به منظور ساخت و توسعه هتل‌ها مجوز لازم را به متقاضیان ارائه داده با این وجود میراث فرهنگی و گردشگری میزان تسهیلات مورد نیاز و همکاری لازم با متقاضیان را ندارد.
وی حمایت و عملکرد گردشگری به منظور حمایت از متقاضیان هتل‌ها را ضعیف عنوان کرد و گفت: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و بانک‌ها باید با توجه به نیازمندی‌های این شهرستان بیشترین همکاری در این خصوص را داشته باشند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.