سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13روز مانده به جشنواره فیلم فجر؛

انسیه شاه حسینی: جشنواره فیلم فجر چشم امید فیلمسازان است / "زیباتر از زندگی" را 5 بهمن تحویل خواهم داد

جشنواره فیلم فجر تداعی کننده خاطرات خوش انقلاب و چشم امید فیلمسازان عرصه هنر است.

انسیه شاه حسینی، کارگردان فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" در خصوص جشنواره سی و یکم فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر جشن بزرگ انقلاب است.



وی افزود: برگزاری این جشنواره در ایام بهمن تداعی کننده بهترین و پرخاطره ترین روزهای انقلاب برای ما است و نقطه امید و اتکایی برای فعالان عرصه هنر که آثار درخشانشان را در یک گردهمایی فرهنگی به نمایش گذارند.


شاه حسینی در خصوص برگزاری همزمان جشنواره در دیگر استانها اظهار داشت: برگزاری همزمان جشنواره یک تصمیم و حرکت قابل احترامی است و در پایان نتیجه آرا عادلانه و منصفانه خواهد بود.
 وی در خصوص دیجیتالی شدن فیلمهای جشنواره گفت: اگر این حرکت باعث افزایش کیفیت فیلمها شود و کار بسیار خوبی است البته فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" را با نگاتیو ضبط کردم  و امیدوارم در زمان پخش از کیفیت آن کاسته نشود.


شاه حسینی در خصوص مراحل فنی فیلم "زیباتر از زندگی" عنوان کرد: "زیباتر از زندگی" در حال حاضر در مرحله صدا و تدوین است و 5 بهمن آن را به دبیرخانه جشنواره تحویل خواهم داد.
شاه حسینی در مورد جوایز جشنواره و مورد توجه قرار گرفتن فیلمش خاطرنشان کرد: بیشتر از جایزه به فکر دیده شدن فیلم در جشنواره هستم، تمامی دوستان برای تولید فیلم "زیباتر از زندگی" بسیار زحمت کشیده اند و تنها امیدوارم این فیلم در جشنواره فیلم فجر خوب دیده شود. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.