سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نخستین همایش گیاهان دارویی در اندیمشک برگزار شد

نخستین همایش گیاهان دارویی با حضور مسئولان شهری و استانی در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در نخستین همایش گیاهان دارویی که در تالار فرهنگ این شهرستان با حضور اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های مختلف بخش کشاورزی، ناظرین، بهره برداران و کشاورزان بخش‌های اندیمشک، بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری، دهستان‌ها و روستاهای تابعه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت بخش کشاورزی در اشتغال جوانان تحصیل کرده بسیار مفید است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های آماده کشاورزی در اندیمشک افزود: شرایط اقلیمی، وجود اراضی مستعد، منابع آب، رویش طبیعی بعضی گیاهان با خواص درمانی در حوزه زاگرس‌نشین بستر لازم را برای این کار به خوبی فراهم آورده است.

مهران شرفی‌زاده خاطرنشان کرد: شناسایی، توسعه و تولید گیاهان دارویی مورد نیاز جامعه، یکی از مهمترین بخش‌های قابل توجه است که باید در راستای اجرایی کردن آنها بیش از پیش ارج نهاد.

در این همایش کارشناسان باغبانی جهاد کشاورزی استان خوزستان و مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد ضمن ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی در خصوص کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه، به سؤالات مطرح شده شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ دادند./س
برچسب ها: همایش ، گیاهان ، دارویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.