سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

هزینه بیش از یکصد میلیارد ريال برای بازسازی و ایجاد زیرساختها در مناطق زلزله زده ارسباران

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: بالغ بر یکصد و سی میلیارد ريال برای بازسازی و ایجاد زیرساختها در مناطق زلزله زده ارسباران هزینه شده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دینی درمراسم افتتاح چهارمین المپیاد ورزشی شرکت گاز آذربایجان شرقی در شهرستان اهر افزود: در زلزله اخیر آذربایجان شرقی 137 روستا آسیب دیده که دارای انشعاب گاز بوده اند. با تلاش شبانه روزی پرسنل این شرکت تمام زیرساختهای لازم در آنها فراهم شده و در مناطق شهری اهر، ورزقان، هریس و خواجه نیز هیچ مشکلی دراین زمینه نداریم و هم اکنون بیش از پانزده هزار خانوار در مناطق آسیب دیده از زلزله روستایی مجدداً گاز وصل شده و هر ساختمانی که عملیات اجرایی آن در مناطق روستایی به اتمام رسیده پس از تأیید لوله کشی گاز این اماکن از سوی نظام مهندسی واگذاری انشعاب در عرض 24 ساعت انجام می شود.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این المپیاد را در شهرستان اهر ادای احترام به جانباختگان زلزله اخیر منطقه ارسباران ذکر کرد.

ولی اله دینی برگزاری این المپیادها را توسط شرکت گاز استان توجه به امر ورزش کارکنان و ترویج فرهنگ ورزش با ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان ذکر کرد و افزود: تلاش داریم با تنوع بخشی به برنامه های فرهنگی ورزشی در کنار کارهای اداری و فنی و تخصصی به تقویت روحی و جسمی کارکنان نیز توجه ویژه نمائیم.

این مقام مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در مناطق زلزله زده گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده در کلیه مناطق روستایی و شهری که زیرساختهای حوزه گاز آسیب دیده بودند با تلاش پرسنل فنی و متخصصان این شرکت بازسازی شده اند و در هیچ یک روستاها و مناطق شهری مناطق زلزله زده دراین حوزه مشکلی نداریم.

گفتنی است: المپیاد ورزشی شرکت گاز آذربایجان شرقی در چهار رشته برادران شامل تنیس روی میز، فوتسال، والیبال و طناب کشی و خواهران در دو رشته آمادگی جسمانی و شنا در قالب 42 تیم برادران و در بخش خواهران نیز بصورت انفرادی در حال برگزاری است. /س

برچسب ها: هزینه ، بازسازی ، ارسباران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.