سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تخریب روستای "باب الشمس" برغم دستور دادگاه عالي رژيم صهيونيستي

منابع فلسطيني گزارش داده اند كه بولدوزرهاي ارتش رژيم صهيونيستي به تخريب چادرهاي برپاشده در اردوگاه "باب الشمس" در منطقه موسوم به "اي وان" در كرانه باختري مبادرت ورزيده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت، اين اقدام غير قانوني و ظالمانه ارتش رژيم صهيونيستي در حالي صورت مي گيرد كه در ساعات آغازين روز گذشته دادگاه عالي آن رژيم حكم تعليق موقت اخراج فلسطينيان ساكن آن منطقه را صادر كرده بود.
 
دادگاه عالي قضائي رژيم صهيونيستي حكم توقف موقت بيرون راندن اجباري فلسطينيان از مناطقي از كرانه باختري توسط ارتش آن رژيم را صادر كرده است. 

اين دادگاه مدعي شده كه در پاسخ به بيانيه اي امضا شده در جولاي سال 2012 مبني بر ارائه فرصت براي تخليه هشت روستا در كرانه باختري اين حكم را صادر كرده است و از دولت رژيم صهيونيستي و ارتش آن رژيم خواسته تا بيرون راندن اجباري فلسطينيان از منطقه اي كه ارتش رژيم صهيونيستي آن را "منطقه شليك" خوانده است را تا 60 روز به حالت تعليق درآورند.

دادگاه عالي رژيم صهيونيستي اعلام کرده كه اين بيانيه به امضاي 180 تن از ساكنان فلسطيني منطقه رسيده است و از سوي انجمن حقوق مدني در رژيم صهيونيستي تسليم آن دادگاه شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.