سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن دراگون بت:

برنامه های آتی تیم ملی را به فدراسیون ارائه دادیم / آزمون های تیم ملی اواسط بهمن برگزار می شود

رئیس انجمن دراگون بت اظهار داشت: ورزشکاران موفق در این آزمون به اردوی های تیم ملی دعوت می شوند.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هنر شرایط برگزاری مسابقات را مناسب ارزیابی نکرده و از اینرو اقدام به لغو این مسابقات در سوم اسفند ماه سال جاری شده اند بنابراین ملی پوشان دراگون بت کشورمان آماده مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی می شوند.

رئیس انجمن دراگون بت ادامه داد: مسئولان انجمن دراگون بت برای حضور پرقدرت ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا قصد برگزاری آزمون داشتند با توجه به تغییر در زمان مسابقات انجمن دراگون بت نیز تصمیم به تعویق برگزاری آزمون گرفتند.

کنی تصریح کرد: احتمال زیادی مبنی بر لغو کامل مسابقات قهرمانی آسیا در هند وجود دارد از اینرو در اواسط بهمن ماه آزمون های تیم ملی را برای حضور پرقدرت تیم ملی دراگون بت در مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی برگزار می کنیم. نفرات موفق در آزمون های تیم ملی برای تشکیل و حضور در تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن ادامه داد: انجمن دراگون بت برنامه های تیم ملی را برای برپایی اردوهای آمادگی تا پایان سال جاری و همچنین در سال آینده فدراسیون ارائه داده است البته در حال حاضر برنامه ها بصورت قطعی تائید نشده است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.