سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز بدون زایمان هم در ایتالیا متولد شد

کارکنان بخش زایمان بیمارستان های این کشور در اعتراض به بی تفاوتی دولت به مشکلات این بخش در 12 ماه فوریه امسال اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از مهمترین اثرات بحران اقتصادی در اروپا، کاهش ارائه خدمات بهداشتی درمانی دولتی به مردم و در نتیجه پایین آمدن شاخص های این بخش در کشورهای مختلف این قاره است که با اعتراض چندین باره کارکنان این عرصه در کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا مواجه شده است.

بر اساس اطلاعیه جدید اهالی بخش درمان ایتالیا، کارکنان بخش زایمان بیمارستان های این کشور در اعتراض به بی تفاوتی دولت به مشکلات این بخش در 12 ماه فوریه امسال اعتصاب خواهند کرد.

نمایندگان حدود 15 هزار نفر از کارکنان بخش زایمان بیمارستان های شهر رم پایتخت ایتالیا همچنین اعلام کرده اند درصورتیکه مقامات سیاسی کشور به این بخش بی تفاوت باشند، درانتخابات آتی ایتالیا بمنظور تعیین نخست وزیر نیز شرکت نخواهند کرد.

کارکنان بخش زایمان بیمارستان های رم در اعتراض به اینکه کاهش هزینه های بهداشت و درمان کشور موجب به خطر انداختن خدمت رسانی به مردم در این بخش شده است اعلام کرده اند اقدام های دولت در این زمینه، اجازه کارکردن جدی را از آنها سلب کرده است.

اعتصاب 12 فوریه امسال اولین اعتصاب ملی کارکنان بخش زایمان در ایتالیا است و با خطر متوقف شدن خدمات به همه زایمان ها در ایتالیا همراه خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.