سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب رانندگان سرويس هاي مدارس در نيويورک

رانندگان سرویس های مدارس در نیویورک روز چهارشنبه اعتصاب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ این اعتصاب که نخستین اعتصاب رانندگان اتوبوس های مدارس در نیویورک طی سه دهه محسوب می شود سبب شد صد و پنجاه و دو هزار کودک در پی یافتن راههای دیگری برای رساندن خود به سر کلاس درس باشند.

اتحادیه رانندگان اتوبوس مدارس در نیویورک درباره مدت زمان اعتصاب اظهار نظر نکرده است . این اعتصاب به سبب اختلاف با مقامات شهری در ارتباط با امنیت شغلی آغاز شده است.این اتحادیه در پیامی از والدین کودکان خواست در حمایت از رانندگان به مقامات شهر نیویورک شکایت کنند.در این پیام آمده است:« شهردار هر زمان که بخواهد می تواند به این اعتصاب پایان دهد.»

این اعتصاب همچنین شامل افرادی می شود که بر سوار و پیاده شدن کودکان به اتوبوس نظارت می کنند.مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک اتحادیه رانندگان اتوبوس مدارس را به «‌ رها کردن » دهها هزار دانش آموز و خانواده شان که با اتوبوس خود را به مدرسه می رسانند متهم کرد.

دنیس والکات از مقامات مدارس نیویورک گفت:« روزهای نخست اعتصاب بسیار وحشتناک خواهد بود. طی سی و سه سال چنین رویدادی در نیویورک رخ نداده بود.» مقامات شهری نیویورک اعلام کردند هزینه بلیت مترو برای دانش آموزان در زمان اعتصاب رایگان خواهد بود.
برچسب ها: اعتصاب ، مدارس ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.