سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/نصر ا...پژمانفر :

مجلس تنها مختص به پایتخت نیست

پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت :مجلس شورای اسلامی در کنارکمیسیون های مختلف مانند فرهنگی ،تنها مختص به پایتخت و حل مشکلات تهرانی ها نیست .بلکه به موضوعات کلی می پردازد . و تصمیمات آن ساختاری فراگیر دارد .

نصر ا...پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت ها و نظارت های کمیسیون فرهنگی خارج از محدوده پایتخت گفت :مجلس شورای اسلامی  و شاخه های مختلف آن مانند کمیسیون فرهنگی تنها به بحث داخل تهران نمی پردازد وموضوعات مانند بخش فرهنگی در زمینه های مختلف به صورت کلی مطرح می شود .و ساختاری فراگیر دارد .

وی در ادامه این مطلب در مورد اقدامات مجلس و کمیسیون های مختلف جهت حل مشکلات در شهرستانهای مختلف افزود :مجلس شورای اسلامی در کنار کمیسیون های مختلف   راهکارهایی را که در مقابل مشکلات موجود در شهرستانها و استانهای کشور مطرح می کند ،از ساختاری کلی و فراگیر برخوردار است .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر نقش نمایندگان استانها و شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بیان کمبود ها و ضعف ها و اقدام جهت رفع آنها اظهار داشت : ما از هر استان و شهرستانی در مجلس شورای اسلامی نمایندگانی داریم ،که این افراد وظیفه دارند ،مشکلاتی را که در سطح شهر وجود دارد ،را در مجلس مطرح کنند ،تا از این طریق مشکلات و کمبود های موجود در زمینه های مختلف در مسیر حل و برطرف شدن و تبدیل به نقاط مثبت قرار بگیرد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.