سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

جشنواره ملی گز، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود

کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان چهارمحال و بختیاری، زمان برگزاری جشنواره ملی گز را از 15 بهمن ماه سالجاری به اردیبهشت ماه سال آینده ( 1392 ) موکول کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست های بیش از انتظار پژوهشگران و اساتید، و همچنین سردی آب و هوای شهر بلداجی؛ پایتخت گز ایران، این همایش به هفته نخست اردیبهشت ماه سال آینده ( 1392 ) موکول شد.
حمیدرضا فروزنده افزود: ‌تاکنون، 50 مقاله علمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و علاقمندان تا دهم اسفندماه سالجاری برای ارسال مقالات مهلت دارند.
این همایش در سه بخش اقتصادی، بهداشت و کیفیت، و اجتماعی و فرهنگی و در 18 محور برگزار می شود.
نقش خوشه ها در صادرات گز، بررسی کارایی روش های سنتی و صنعتی تولید، استاندارد سازی و بهبود روش های تولید، برند سازی در صنعت گز، نقش فناوری های نوین در بهبود کیفی، روش های ارتقای ماندگاری گز، ترکیبات، بهداشت و سلامت گز، فرهنگ سازی، اشتغال، پیشینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی و گز، گردشگری و سوغات، از مهمترین محورهای این همایش است.

شهر بلداجی، از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، و در 35 كیلومتری شهر شهرکرد؛ مركز این استان قرار دارد که مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » محسوب می شود و کمتر مسافر و گردشگری است که از سوغات « گز » این شهر، چشم پوشی کند. /ع

برچسب ها: همایش ، گز ، بلداجی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.