سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش اختلاف ميان تل آويو و واشنگتن/

اسرائيل به سوي انزواي كامل مي‌رود

در نمود ديگري از افزايش اختلاف ميان تل آويو و واشنگتن، نمايندگان حزب ليكود در مجلس رژيم صهيونيستي امروز با انتقاد شديد از "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا وي را به "مداخله" در انتخابات پيش روي رژيم صهيونيستي متهم كردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين اعتراضات از آنجايي آغاز شده است كه "جفري گولدبرگ" در سرمقاله جديد خود در "بلومبرگ" اظهار داشته بود كه بنظر مي‌رسد اوباما به نتانياهو به ديده يك "مدير سياسي ترسو در روند مذاكرات صلح با فلسطينيان" و سياستمداري "اسير لابي گري" مي‌نگرد.

در ادامه مقاله نويسنده اذعان نموده بود كه ادامه اين روند "رژيم صهيونيستي را بسوي انزواي كامل سوق خواهد داد."

مقامات ارشد حزب ليكود كه نتانياهو رهبري آن را برعهده دارد پس از انتشار اين مقاله لب به اعتراض گشودند و اوباما متهم كرده‌اند كه بدليل عدم حمايت نتانياهو از وي اكنون او نيز قصد دارد تا از نخست وزير رژيم صهيونيستي در اقدامي تلافي جويانه انتقام بگيرد. 

دفتر نخست وزيري رژيم صهيونيستي مطالب مندرج در اين مقاله را تكذيب كرده است با اين حال "دني دانون" يكي از پنج چهره ارشد فهرست ليكود مدعي شده كه "هرگونه مداخله خارجي در انتخابات ما باعث مي‌شود تا حزب مان بتواند كرسي‌هاي بيشتري را كسب نمايد." 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.