سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

به کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی

مسوول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از به کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در این جشنواره خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، پیروزمنش" گفت: این طراحی و تولید نرم‌افزار آنالیز و گزارش‌گیری از خروجی آنالیز وبلاگ و اتوماسیون داوری به منظور افزایش دقت سطح داوری و ارزیابی فنی و محتوایی وبلاگها به صورت برخط در اختیار داوران قرار گرفته است.

وی با اشاره به شرح خدمات ربات آنالیز وبلاگ، اظهار داشت: سیستم ربات مواردی همچون پیمایش وبلاگ، آنالیز استاندارد W3C در ارتباط با HTML و CSS وبلاگ ، چک کردن صفحات اندیکس شده در موتورهای جستجو،‌چک کردن رنگینک سایت در موتورهای جستجو براساس کلمات کلیدی، چک کردن کامن‌های هر پست، و چک کردن تاریخ ایجاد پستها را مورد بررسی قرار داده و توسط سیستم پورتال در اختیار کاربران وبلاگ‌نویس،‌کارشناسان و داوران و مدیران قرار می‌دهد.

وی گفت: در پیمایش وبلاگ، کلیه صفحات وبلاگ توسط ربات پیمایش شده و لیست کلیه لینک‌های آن استخراج خواهد شد که از این لیست می‌توان، تعداد لیست لینک‌های شکسته و سالم، تعداد و لیست لینکهای موجود در وبلاگ که به سایت‌های دیگر ارتباط داده شده است،‌میزان ت عامل وبلاگ با سایت‌های اجتماعی،‌شاخص‌بندی کلیه کلمات وبلاگ،‌ محاسبه Load صفحات وبلاگ، چک کردن اندازه واقعی عکسها و فرمت آن‌ها ، بررسی تعداد تگ‌های H1 ، H2 ، H3 در تمامی صفحات وبلاگ و استانداردهای لینک‌دهی را استفاده کرد.

پیروزمنش تاکید کرد: جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند تا دهم بهمن ماه جاری در این جشنواره ثبت نام نمایند.

دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرانی وزارت ارشاد برگزار می‌شود./ع

برچسب ها: کارگیری ، ربات ، آنالیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.