سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور خبر داد؛

افتتاح ترمینال تجاری فرودگاه مشهد در بهمن ماه سال جاری

نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور از افتتاح ترمینال تجاری فرودگاه مشهد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامحسین شافعی  در نشست خبری با اشاره به متن قانون 29 بودجه خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید به متن این قانون عمل کرده و با بنگاه‌های اقتصادی تا حد امکان مساعدت و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در متون مصوبه‌ها و قوانین برای بهبود فضای کسب و کار تمهیداتی اندیشیده شده است، اظهار کرد: برخی از این قانون‌ها مسئولان را به تشکیل کمیته‌هایی برای بررسی محیط کسب وکار استان می کند.

شافعی ادامه داد: یکی از وجوه بررسی پایش مستمر و مستقیم شاخص‌های مرتبط با فضای کسب و کار است که در برنامه کارگروه‌های مختلف اقتصادی استانداری در دستور کار است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های اقتصادی خراسان‌رضوی برای بهبود وضعیت کسب و کار در استان استفاده کرد افزود: از این ظرفیت‌ها در کل کشور استفاده نمی‌شود و خلا کار کارشناسانه در این زمینه در سراسر کشور دیده می‌شود.

شافعی در ارتباط با فوائد انجام دادن کار کارشناسانه در زمینه ظرفیت‌های اقتصادی هر منطقه اضافه کرد: انجام دادن این کار سبب می‌شود که هر کس قصد انجام دادن کار اقتصادی دارد با سنجیدن شرایط وارد بازار کسب و کار شوند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور با اشاره به اهمیت موضوع آب در مقوله‌های کشاورزی استان خراسان‌رضوی گفت: در بهمن ماه سال جاری کنفرانس علمی با حضور استاندار و نماینده‌های مجلس برگزار می‌شود که تمامی وجوه مشکلات آب را در حوزه کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد./ع

 

 

برچسب ها: افتتاح ، ترمینال ، تجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.