سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

به تصویر کشیدن ابعاد معنوی نماز نیازمند آشنایی و تسلط بر ابعاد مختلف آن است

رییس حوزه هنری استان قم با بیان اینکه به تصویر کشیدن ابعاد معنوی نماز نیازمند آشنایی و تسلط بر ابعاد مختلف نماز است گفت: جشنواره نماز و نیایش در این زمینه می تواند نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وحید فرجی اظهارداشت: البته به منظور استفاده از توانایی‌های آنها و ایجاد امکانات برای بروز استعدادهایشان، جشنواره‌ها بهترین فرصت برای این هدف است و جشنواره نماز و نیایش مشخصا به دنبال تحقق این مهم است.
رییس حوزه هنری استان قم با بیان اینکه رسانه‌های دیداری علی‌الخصوص سینما، نقش بسیار مهمی در تربیت اجتماعی جامعه دارند ادامه داد: انحرافات سینما می‌تواند به انحراف در جامعه منجر شود و بالعکس می‌توان از طریق فیلم که یکی از هنرهای دوست‌داشتنی و پرطرفدار است به آموزش و افزایش اطلاعات دینی افراد جامعه پرداخت.
وی با اشاره به نقش اینگونه جشنواره ها در ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به نماز بیان داشت: جوانان امروز بسیار باهوش و توانمند هستند و ساده‌گویی و سطحی‌نگری را در هیچ یک از وجوه زندگی نمی‌پذیرند.
وی یادآورشد: البته باید توجه داشت که به تصویر کشیدن ابعاد معنوی نماز به هیچ عنوان نمی‌تواند کار ساده‌ای باشد و البته نیازمند آشنایی و تسلط بر ابعاد مختلف نماز است/ع.
برچسب ها: قم ، آشنایی ، ابعاد مختلف ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.