سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

25 نشریه استان اصفهان مجوز انتشار دریافت کردند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: 25 نشریه استان اصفهان مجوز انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات کشور دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی حاجی زکی با بیان این مطلب گفت: از این 25 نشریه 6 دوهفته نامه، 12 ماهنامه، 2 دوماهنامه، 4 فصلنامه و یک دوفصلنامه مجوز انتشار گرفته است. وی افزود: این نشریات از شهرستان های اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، خمینی شهر، گلپایگان، نجف آباد، خوانسار، کاشان، چادگان و برخوار است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: دوهفته نامه های اهالی آفتاب و ارگ اردستان از شهرستان اردستان، ورزشی ها از شهرستان اصفهان، صبح سده از شهرستان خمینی شهر، بیان گلپایگان از شهرستان گلپایگان و فرهنگستان از شهرستان نجف آباد است .

وی افزود: ماه نامه های دارالمومنین و هم سخن از شهرستان کاشان، رویش لاله ها از شهرستان گلپایگان، نیکان از برخوار، رسانه پیام، برای فردا، فرهنگ حوزه و سفیر زنده رود از شهرستان اصفهان، پرتیکان از شهرستان چادگان، بصیرت امروز از شهرستان نجف آباد، منادی شهر از شهرستان آران و بیدگل و کهندژ از شهرستان خمینی شهر و دوماهنامه های پارچین از شهرستان خوانسار و شمیم عدالت از شهرستان کاشان مجوز انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات کشور دریافت کرده اند.

علی حاجی زکی تصریح نمود: فصلنامه های زلال، گردشگری آریا و گنج پنج از شهرستان اصفهان و نارون از شهرستان نجف آباد و دوفصلنامه سخن امین از شهرستان آران و بیدگل نیز مجوز انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات کشور دریافت کرده اند.

گفتنی است 25 نشریه استان اصفهان موفق به کسب مجوز انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات کشور شده است. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.