سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بازگشت یخ‌نورد اصفهانی از مسابقات جهانی

محمدرضا صفدریان یخ‌نورد اصفهانی به همراه دیگر اعضای تیم ملی ایران در مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی کره جنوبی در رتبه دهم ایستاد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان که با حضور ۹۶ یخ نورد از ۲۲ کشور جهان در شهر چونگ سونگ کره جنوبی برگزار گردید، در نهایت با یخ‌نوردان روسیه، کره‌جنوبی و ایتالیا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و ایران به مقام دهم رسید.

در جدول رده‌بندی مسابقات، تیم ۴ نفره‌ اعزامی کشورمان متشکل از مسعود زینالی، مجتبی ثقفی، محمدرضا صفدریان یخ‌نورد اصفهانی و زهره عبدالله خانی با کسب مجموع ۵۶ امتیاز در رده دهم جهان و بالاتر از تیم های پر سابقه‌ای چون آمریکا، آلمان، استرالیا، چین، هلند، ایرلند و اسلوانی، قرار گرفت.

در این مسابقات مسعود زینالی در بخش سرعت در جایگاه ششم سرعت آسیا و بیست و دوم رنکینگ جهانی و زهره عبدالله خانی نیز جایگاه ششم آسیا و بیستم رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

در بخش سرطناب نیز در گروه الف این رقابت ها؛ مسعود زینالی و محمد رضا صفدریان به ترتیب رتبه های هجدهم و بیستم را کسب کردند و مجتبی ثقفی نیز در گروه ب رتبه بیستم را از آن خود کرد.

در رده بندی نهایی جهانی؛ مسعود زینالی در جایگاه سی و پنجم و محمد رضا صفدریان و مجتبی ثقفی در جایگاه مشترک سی و نهم جهان قرار گرفتند.

زهره عبدالله خانی نیز در رده بندی نهایی در جایگاه سی و یکم جهان ایستاد.

اعضای این تیم امروز ساعت ۱۶:۱۵ به ایران باز خواهند گشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.