سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بائوج لاهوتی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور به جای جنجال، هدفمندی‌یارانه‌ها را در بودجه امسال لحاظ می‌کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر رئيس جمهور به جای این جار و جنجال‌ها لایحه بودجه را زودتر ارائه و استدلال‌های کارشناسی خود را به نمایندگان بیان می‌کرد، وی زودتر می توانست مجلس را در اجرای طرح خود قانع کند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران مهرداد بائوج لاهوتی نماينده مردم لنگرود در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصول ۵۲ و ۷۶ قانون اساسی گفت: رئیس جمهور مدت ها است که درخصوص هدفمند کردن یارانه ها صحبت می کند.

وي ادامه داد: موقعی که رئیس جمهور داشت برای نمایندگان سخنرانی می کرد یادداشتی به او دادم که در آن نوشته شده بود هدفمند کردن یارانه ها، سقف درآمدی  و هزینه آن باید در بودجه لحاظ شود، اگر به جای این جار و جنجال ها لایحه بودجه را زودتر ارائه و استدلال های کارشناسی خود را به نمایندگان بیان می کرد، وی زودتر می توانست مجلس را در اجرای طرح خود قانع کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور که اعلام کرد کشور ما ۴۵ میلیون هکتار زمین کشاورزی دارد، تصریح کرد: احمدی نژاد یک بار هم در گذشته گفته بود ۳۶ میلیون هکتار زمین کشاورزی داریم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید بهتر بداند که کشوری که نیازش به گندم ۱۱ میلیون تن در سال است و از سویی نیز سال گذشته ۱۲ میلیون تن گندم تولید کرده چرا باید برای امسال ۵ میلیون تن گندم وارد شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: آیا با این وضعیت می توان اقتصاد کشور را اداره کرد و یا کشاورزی را سامان بخشید. این مسئله با آرمان هایی که رئیس جمهور در ابتدا اعلام کرده بود در تضاد است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: لاهوتی ، مجلس ، بودجه ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.