سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

23پروژه عمرانی در دهه فجر در پارس آباد به بهره برداری می رسد

فرماندار پارس آباد گفت: 23پروژه مهم عمرانی، آبرسانی و آموزشی با افزون بر 355میلیارد ریال سرمایه گذاری در دهه فجر امسال در این شهرستان مرزی بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ولی كریمی افزود: پمپاژ ثانویه دشت فتحعلی با 138میلیارد و 900میلیون ریال اعتبار، چهار طرح هادی روستایی با 10میلیارد ریال اعتبار ، فاز نخست مجتمع آبرسانی عمرآن آباد با 56میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری، كانال كنارگذر دریاچه ی شهرك آیت ا... غفاری به طول سه كیلومتر و با حدود 55 میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله مهم ترین طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری است.

وی، اظهار كرد: تصفیفه خانه آب آشامیدنی اصلاندوز با 24میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ، مدرسه شش كلاسه شبانه روزی اصلاندوز با 10میلیارد ریال اعتبار ، مدرسه 12كلاسه پشت جایگاه سی ان جی با نزدیك 10میلیارد ریال اعتبار و مجتمع فرهنگی هنری تازه كند از دیگر پروژه های مهمی است كه در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی، ادامه داد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر رونق و عمران مناطق شهری و روستایی، شاهد تحول اساسی در بخش كشاورزی این شهرستان خواهیم بود.

شهرستان مرزی پارس آباد در شمالی ترین نقطه استان اردبیل و جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد. /ع

برچسب ها: اردبیل ، پروژه ، مهم ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.