سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/فرماندار لردگان:

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان هموار شود

فرماندار شهرستان لردگان، شناخت قابلیت ها و مزیت های نسبی این شهرستان و ایجاد زمینه و بستر لازم برای تشویق و توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی زاهدی، در نشست كمیته برنامه ریزی شهرستان لردگان، به منظور بررسی سند توسعه این شهرستان، گفت: بررسی و تأیید برنامه های بلند مدت و میان مدت توسعه ای این شهرستان، تصویب طرح های توسعه عمران و سلسله مراتب خدمات شهری و روستایی، اتخاذ تدابیر لازم برای تحقق درآمدهای عمومی و اختصاصی دولت در شهرستان و فراهم شدن زمینه صرفه جویی در هزینه ها و بررسی برنامه های سالانه و میان مدت و اصلاح و تحول اداری از اهداف سند توسعه ای لردگان است.

وی، ساماندهی كمك ها و توسعه مشاركت های مردمی در اقدامات عمرانی و امور عام المنفعه و فراهم شدن زمینه جذب پس اندازهای مردمی و ایجاد زمینه توسعه مشاركت زنان و جوانان در برنامه های توسعه را از دیگر اهداف سند توسعه شهرستان لردگان عنوان كرد.

زاهدی افزود: با توجه به اهمیت و لزوم تهیه سند مذكور و به منظور برنامه ریزی توسعه شهرستان لردگان در 15 سال آینده و در راستای افق برنامه های سال 1404، مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به انجام نظارت تكمیلی و ارائه راهكارهای اصلاحی خود در تدوین سند اقدام كنند.

مشاور تهیه طرح سند توسعه شهرستان لردگان نیز در این نشست گفت: پیش نویس سند توسعه بلند مدت این شهرستان آماده است و به عنوان پشتیبان این سند، گزارش مطالعاتی بخش های مختلف اقتصادی اجتماعی و برنامه میان مدت توسعه اقتصادی اجتماعی شهرستان در دست تهیه و نهایی شدن است.

محمد اشكوری افزود: این سند تا پایان امسال در اختیار مدیران اجرایی و برنامه ریزان شهرستان قرار می گیرد.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.