سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر مهاجرین افغانستان تاکيد کرد

اجراي راه حل‌های پایدار برای خروج پناهندگان افغانی از ایران

وزیر مهاجرین افغانستان گفت: ملت ایران همواره گامی مهم و جدی در جهت بهبود زندگی پناهندگان افغان برداشته و در جهت بازگشت داوطلبانه با عزت اين مهاجرين به کشور خود حمايت‌هاي لازم را انجام‌ مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران "جلالتماب جماهیر انوري" وزیر مهاجرین افغانستان در "هجدهمین اجلاس سه جانبه ایران، افغانستان و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان" که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران همواره گامی مهم و جدی در جهت بهبود زندگی پناهندگان افغان برداشته و در جهت بازگشت داوطلبانه با عزت اين مهاجرين به کشور خود حمايت‌هاي لازم را انجام‌ مي‌دهند.

وی افزود: اجرای راه‌حل‌های پایدار برای پناهندگان افغانی امر ساده‌اي نبوده بلکه نیازمند پروسه‌اي طولانی در جهت تحقق بخشي آن است.

انوری تصریح کرد: ادامه روند این گفتگوها با جمهوری اسلامی ایران موجب اجرايي شدن راهکارهای استراتژیک در این زمینه خواهد شد.

وزیر مهاجرین افغانستان خاطر نشان کرد: لازم است جامعه بین‌الملل در جهت بازگشت داوطلبانه مهاجرین افغانستان به کشورشان گامي مثبت برداشته و با مشارکت و اختصاص دادن بودجه کافی به نتايج مورد نظر دست يابند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افغانی ، انوری ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.