سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رايزني مقامات ترکيه و آمريکا در خصوص ايران

" فريدون سينيرلي اوغلو ”معاون وزير امور خارجه تركيه از ديدار با همتايان آمريكائي خود و ساير مقامات دولتي آن كشور به منظور بحث در مورد بحران سوريه و مسائل ساير كشورهاي منطقه از جمله ايران، عراق و روند صلح در خاورميانه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، در اين ديدار "ويليام برنز" معاون وزير امور خارجه آمريكا، "فيل گوردون" معاون وزير در امور اروپا و اوراسيا، "كارلوس پاسكوال" مشاور ويژه حوزه انرژي و "بت جونز" معاون وزير در امور خاور نزديك نيز حضور دارند.

"ويكتوريا نولاند" سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا نيز در اين باره گفته اظهار داشته كه مذاكرات با مقامات تركيه در مورد تقويت روند صلح در خاورميانه و موضوعات مرتبط با سوريه و عراق انجام شده بود. 

وي در پاسخ به خبرنگاران در مورد رابطه ميان تركيه و رژيم صهيونيستي گفت "هرجا كه با تركها مذاكره مي كنيم بحث اسرائيل مطرح مي شود و هرجا كه با اسرائيلي ها مذاكره مي كنيم بحث در مورد تركيه مطرح مي شود. با اين حال ما متحد هر دو كشور هستيم و از تقويت مذاكرات ميان آنان حمايت مي كنيم و خواهان روابط بهتر ميان دو كشور هستيم."  

برچسب ها: آمریکا ، ترکیه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.