سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمان‌پرست حمله به دانشگاه حلب سوریه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام تروریستی حمله به دانشگاه حلب در سوریه که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از دانشجویان این دانشگاه شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی حمله به دانشگاه حلب در سوریه که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از دانشجویان این دانشگاه شد را به شدت محکوم کرد.
 
مهمان‌پرست ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی بهبودی برای مجروحان این حادثه تأکید کرد که ارتکاب اینگونه اقدامات ضد انسانی، نشانه ضعف و استیصال گروه‌های تروریستی در مقابل اراده راسخ ملت سوریه است که نتیجه‌ای جز تقویت عزم این ملت مقاوم در صیانت از آرمان‌های والای مقاومت و دست یافتن فرزندان آن مرز و بوم به قله‌های بلند علم و دانش و بالندگی نخواهد داشت.
 
وی با تأکید مجدد بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در تقویت روند حل سیاسی بحران سوریه، از سازمان‌ها و محافل علمی و آکادمیک ذیربط جهانی خواست به منظور پاسداشت حرمت دانشگاه و حفظ قداست و جایگاه کانون‌های علم و اندیشه، این اقدام کور تروریستی را محکوم کرده و اجازه ندهند کج اندیشانی که تنها به کشتار و تخریب و ترور می‌اندیشند مانع دستیابی ملت فهیم سوریه به آرامش، ثبات و شکوفایی شوند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.