سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعاي پايگاه صهيونيستي "دبكا فايل"

سايت صهيونيستي "دبكا فايل" نزديك به سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي با اشاره به سخنان ديروز "حميد فاضلي" رئيس سازمان فضائي ايران در مورد اعزام "ميمون" به فضا در ايام الله دهه فجر، با ابراز خشم از اين پيشرفت چشمگير، مدعي شده كه اين اقدام، "پوششي" براي مخفي نگهداشتن برنامه هاي موشكي و هسته اي ماست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دبكا فايل، اين سايت صهيونيستي با اشاره به قرار گيري ماهواره "اميد" در فضا در فوريه سال 2009 ميلادي، به پيشرفت هاي نظامي و علمي كشورمان اعتراف مي كند. 

اين سايت صهيونيستي در ادامه ادعايي مضحك را مطرح كرده مبني بر آنكه منابع نظامي رژيم صهيونيستي از ساخت موشكي 330 كيلوگرمي توسط ايران كه قابليت قراردهي كلاهك هسته اي در هر نقطه اي از فضا را دارد مطلع شده اند! 

اين سايت امنيتي صهيونيستي در ادامه به افزايش هراس غرب و رژيم صهيونيستي از برنامه هاي فضائي ايران پس از پرتاب ماهواره اميد به فضا اشاره مي كند و در اين مورد اظهارات "ويليام هيگ" وزير امور خارجه انگليس در سال 2011 ميلادي پيرامون آزمايشات موشكي ايران اشاره مي كند. وي در آن زمان مدعي شده بود كه فعاليت هاي موشكي كشورمان مغاير با قطعنامه هاي سال 1929 سازمان ملل متحد در اين باره است.  

گفتني است، "محمد فاضلي" رئيس سازمان فضائي كشورمان روز گذشته از اعزام يك ميمون به فضا توسط جمهوري اسلامي ايران تا ماه آينده خبر داد؛ خبري که رسانه ها را شگفت زده کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.