سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنراني احمدي نژاد در صحن علني مجلس/1

رئيس جمهور: عده‌اي از تخريب رابطه مجلس و دولت سود مي‌برند

رئيس جمهور گفت: هيچ کس نمي‌تواند بگويد اين دولت در مسائل ملي و فرا منطقه‌ اي به مسائل رسيدگي نکرده ولي متاسفانه اخباري متشر مي‌شود که خواهان بر هم ريختن فضاي برادري را مخدوش کنند و عده‌اي از اين تخريب گويا سود مي‌برند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در سخنراني خود در جلسه علني امروز(چهارشنبه) مجلس در ابتدا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع خطاب به نمایندگان گفت: اميدوارم اين ماه طليعه همه آرزوهاي بشريت تحت حاکميت ولي عصر باشد و خداي بزرگ را سپاسگذارم که توفيق حضور در خانه ملت و حضور مجدد در کنار نمايندگان را به من داد و از هيئت رئيسه و رئيس مجلس صميمانه تشکر مي‌کنم.

وي در ادامه افزود: امروز که خدمت شما رسيدم مهمترين مسائل کشور و راه حل‌هاي آن را مي‌خواهم با شما در ميان بگذارم که اراده مشترکي ميان مجلس و دولت شکل بگيرد.

رئيس جمهور همچنين مطالب مهم خود را اينگونه دسته بندي کرد و اظهار داشت: رابطه دولت و مجلس همواره دوستانه بوده و ما يکي هستيم، همه ما در يک سنگر قرار داريم. دولت و مجلس با يک اعتقاد مشترک در صحنه کشور وارد شده‌ايم و براي خدمت به ملت از صيانت‌ از ارزش‌هاي الهي، عدالت، خدمت‌گذاري، عزت ملت و رفع محروميت پا به عرصه خدمت رساني گذاشتيم.

وي در ادامه از مسئوليت مشترک دولت و مجلس گفت و بيان کرد: ما بايد براي يک مسئوليت مشترک تقسيم کار کنيم چرا که از گذشته با يکديگر دوستي داشته‌ايم و در عرصه گوناگون براي ملت تلاش کرده‌ايم و هر دو مي‌خواهيم خدمت کنيم مبناي کار ما دوستي و همکاري براي خدمت به مردم براي تعالي کشور است.

احمدي‌نژاد افزود: اين دولت بيشترين احترام را براي نمايندگان قائل بوده و در تشريک مساعي در سفرهاي استاني با نمايندگان بسيار فعال بوده است.

وي در ادامه تصريح کرد: هيچ کس نمي‌تواند بگويد اين دولت در مسائل ملي و فرا منطقه‌ اي به مسائل رسيدگي نکرده ولي متاسفانه اخباري متشر مي‌شود که خواهان بر هم ريختن فضاي برادري را مخدوش کنند و عده‌اي از اين تخريب گويا سود مي‌برند.

وی در ادامه افزود: خواسته‌های و مسائل مشترک میان دولت و مجلس یکی است و اگر بنا باشد تا در این جلسه همه یک کاغذ برداشته و خواسته‌های خود را بر روی آن بنویسیم اطمینان دارم که 95 درصد از آن‌ها یکی بوده و 5 درصد مابقی قابل حل و تفاهم است .

 
وی در ادامه با اشاره به مطلب دوم سخنرانی خود اظهار داشت: نمایندگان محترم مشکلات حوزه انتخابیه و مردم را پیگیری می‌کنند که این دغدغه مشترک ماست که خوشبختانه با پیگیری نمایندگان دولت کارهای خوبی انجام داده که به دلیل کمبود وقت از ذکر آن‌ها خودداری می‌کنند .

 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: این حرکت ارزشمند در راستای کمک به مجموعه نظام و مردم است که همگی کلیه مسائل و مشکلات مردم را با هم پیگیری می‌کنیم.

 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: اما یک بخش مسئولیت مهمی که داریم به موضوعات کلان برمی‌گردد که باید مورد اهتمام ویژه دولت و مجلس باشد .

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.