سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرود اضطراري بوئينگ 787 در ژاپن / بهره برداري از 7 فروند بوئينگ ديگر در ژاپن به حالت تعليق در آمد

تلويزيون ان اچ کي ژاپن اعلام کرد يک فروند بوئينگ 787 دريم لاينر چهارشنبه در ژاپن پس از کشف دود در داخل آن فرود اضطراري کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ،  اين هواپيما که تحت مالکيت شرکت هواپيمايي  ال نيپون  قرار دارد در حال انجام دادن پروازي داخلي بين اوبه ( غرب ژاپن) و توکيو با صد و بيست و نه مسافر و هشت خدمه بود.
نائوکو ياماموتو سخنگوي شرکت هواپيمايي ال نيپون اعلام کرد: اين هواپيما به سبب پيام خطا در طول پرواز در مورد وجود دود ، مجبور شد در فرودگاه تاکاماتسو در بخش شرقي تر ژاپن به زمين نشيند.
در همين راستا شرکت هواپيمايي ژاپن  تصميم گرفت بهره برداري از هفت فروند هواپيماي بوئينگ 787 دريم لاينر خود را پس از حادثه جديدي که براي يک فروند هواپيماي مشابه شرکت ال نيپون ايرويز روي داد و اين هواپيما را مجبور به فرود اضطراري کرد،  به طور موقت، متوقف کند.
سخنگوي اين شرکت اعلام کرد: ما بهره برداري از اين نوع هواپيما را چهارشنبه به حال تعليق درآورديم.
بهره برداري از دو فروند از اين هفت بوئينگ 787 پيش از اين و در هفته گذشته به سبب مشکلات فني که پي در پي در اين نوع هواپيما کشف مي شود  به سبب شروع آتش سوزي در داخل هواپيما به سبب نقص باتري و همچنين دو مورد نشت سوخت، متوقف شده بود.
شرکت هواپيمايي ژاپن فعلا از دريم لاينرها فقط در خطوط بين المللي استفاده مي کند. اين شرکت تصريح کرد اين تعليق پروازها فقط براي روز چهارشنبه است اما هنوز براي روزهاي بعدي در اين خصوص تصميمي گرفته نشده است و پروازهاي توکيو - مسکو ، توکيو - سنگاپور ، توکيو - سن ديگو و توکيو -بوستن انجام خواهد شد.
برچسب ها: بین الملل ، هواپیما ، ژاپن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.