سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی

فرماندار مهاباد گفت: برای معرفی طرح‌های اشتغالزایی توسط دستگاه‌ها نیازمند اهتمام جدی و ویژه‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، خضر کاک‌درویش در جلسه کارگروه اشتغال مهاباد که با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از نیروی کار ماهر سبب افزایش راندمان کاری می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه، ‌تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه واحدهای تولیدی را در راستای رونق بخشی به اقتصاد واحد کمک می‌کند.

کاک درویش با اشاره به عملکرد دولت در بخش اشتغال، افزود: عملکرد دولت در بخش اشتغال قابل تحسین است و شاهدیم در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف زمینه اشتغال بسیاری از جوانان فراهم شده است.

وی با اشاره به واگذاری تسهیلات برای ایجاد اشتغال، اعلام کرد: واگذاری تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی نیز گام مؤثر دیگری در راستای اشتغال‌زایی است.

کاک درویش بر همکاری بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه تاکید کرد و افزود: برای معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌ها نیازمند اهتمام جدی و ویژه‌ای هستیم.

وی تسهیل در واگذاری اعتبارات را خواستار شد و گفت: در این زمینه باید بانک‌های عامل نیز تلاش کافی داشته باشند.

کاک درویش کنترل و نظارت عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط، شناخت و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان و همچنین ایجاد بستری مناسب برای فعالیت و تشویق کارآفرینان و صاحبان طرح‌های اشتغال‌زا را از جمله راهکارهای مناسب برای ایجاد و توسعه اشتغال‌ دانست و گفت: برای این منظور لازم است تا عوامل تشویقی نیز در این زمینه لحاظ شود./س

برچسب ها: طرح ، مهاباد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.