سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال برگزار شد؛

سجادی: باید قدر ورود به لیگ جهانی را بدانیم

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال سه شنبه 26 دی ماه در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در این مجمع که از ساعت 14:30 آغاز شد حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، داورزنی رییس فدراسیون الیبال، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، باران چشمه نماینده نیروهای مسلح، کهن دانی نماینده کمیته ملی المپیک، شرعی نایب رییس فدراسیون، افشاردوست دبیر فدراسیون، باقری کارشناس امور مجامع، هوتهم نماینده وزارت آموزش و پرورش، مقدم منش نماینده دانشگاهها، خوشدل نمانیده وزارت کار، غفار درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی فدراسیون، نمانیده ورزشکاران و باشگاهها و روسای هیئت های والیبال سراسر کشور برگزار شد.

معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع با تبریک کسب سهمیه لیگ جهانی والیبال گفت: والیبال یکی از پراقبال ترین فدراسیون های ورزشی کشور است.

حمید سجادی افزود: اتفاق مهم والیبال ورود به لیگ جهانی بود که این موضوع را مدیون زحمات همه اعضای مجمع هستیم. این نمونه واقعا درخشان است و باید قدرش را بدانیم و برای حفظ آن بیشتر از قبل بکوشیم.

وی ادامه داد: از همه فدراسیون ها می خواهم به برگزاری مجمع سالیانه اکتفا نکنند و در طول سال و به هر بهانه ای برای دور هم جمع شدن و نشست های مختلف با موضوعات گوناگون تلاش کنند تا انرژی و هم سویی را بیشتر از قبل ببینیم که این موضوع را در والیبال شاهد بودیم.

همچنین رییس فدراسیون والیبال در مورد فعالیت های این فدراسیون در سال 91 توضیحاتی را ارائه کرد. در این گزارش از موفقیت های تیم ملی در مسابقات سال 90 و 91 ، کسب سهمیه حضور در لیگ جهانی، نتایج تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر، والیبال ساحلی، برگزاری اردوها و کلاس های آموزشی داخلی و بین المللی و ... مطالبی عنوان شد.

داورزنی همچنین درباره والیبال ساحلی گفت: در والیبال ساحلی نتوانستیم فعالیت توسعه ای چشمگیری را داشته باشیم. البته کارهای خوبی هم انجام شده، کسب قهرمانی آسیا و برگزاری کلاس های مختلف انجام شده اما انتظارات جامعه بالا رفته و نتوانستیم در والیبال ساحلی رشد داشته باشیم. از همه روسا می خواهم برای تحول والیبال ساحلی تلاش کنند، باید ساختار ساحلی را اصلاح کنیم. این رشته وقتی موفق می شود که کمیته ساحلی از ظرفیت همه استانها استفاده کند و با کمک هم ساختار ساحلی را شکل دهند و آن را رشد دهند.

سردار باران چشمه مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح هم با بیان اینکه در مورد بحث سرباز قهرمان تعامل زیادی را با فدراسیون والیبال داشتیم گفت: هم اکنون بیش از 30 والیبالیست نوجوان و جوان به عنوان سرباز قهرمان در اختیار تیم های ملی و باشگاهها هستند و به این دلیل که در والیبال همت زیادی را شاهد هستیم باب دیگری را برای والیبال باز کردیم.

وی افزود: فعالیت بازیکنان تیم ملی در باشگاهها و اردوهای ملی ممنوع بود اما این مسئله را برای والیبال حل کردیم تا در باشگاهها و تیم ملی مشغول فعالیت شوند که این تنها به دلیل تعامل خوب فدراسیون با سازمان نیروهای مسلح است. امسال هم ایران میزبان مسابقات سیزم بود که این میزبانی را مرهون حمایت فدراسیون والیبال هستیم.

هوتهم نماینده وزارت آموزش و پرورش هم در این مجمع گفت: باید در مقطع نوجوانان مسابقاتی را در سطح مدارس برگزار کنیم و امیدوارم مربیان داخلی برای به دست آوردن تجربیات برای سالهای آینده از تجربیان ولاسکو هم بهره برداری کنند.

در ادامه این مجمع گزارش مالی سال 90 و 91 توسط مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون، گزارش مفیدی بازرس فدراسیون، گزارش حسابرسی از حسابرس مستقل، بررسی و تصویب تقویم ورزشی سال 92 ارائه و به اعضای مجمع یک ماه فرصت داده شد تا تقویم را مطالعه و در مورد آن نظر دهند.

در حاشیه مجمع از غفار درخشنده که اکنون در سمت مسئول رویداد های بین المللی است، به خاطر همکاری ده ساله اش در سمت دبیری فدراسیون والیبال با اهدای لوحی تقدیر و تشکر شد./آق

برچسب ها: والیبال ، سجادی ، داورزنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.