سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال + جدول

مصاف قعرنشین و صدرنشین در قطب والیبال ایران / ادامه میزبانی ارومیه در سکوت مطلق

هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز با برگزاری شش دیدار دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را می توان یکی از هفته های سنگین و سرنوشت ساز فصل جاری معرفی کرد چون در طول این هفته امتیازات کسب شده از سوی تیم ها جایگاه آنها را در جدول تا حدودی مشخص می کند.

جا به جایی تیم ها پس از پایان بازی های این هفته می تواند جایگاه آنها را تا پایان فصل جاری مشخص کند.

** جدال حساس مدعیان در سکوت

از مهمترین بازی هفته جاری دیدار تیم شهرداری ارومیه مقابل سایپا است.

نارنجی پوشان که در دور برگشت توانستند با بهره گیری از نیروی جوان و انگیزه بالای خود نتایج قابل قبولی را کسب کنند این هفته در ارومیه به مصاف تیمی می روند که مهره های کلیدی آن را برای اثبات قدرت خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه این هفته هم خالی از تماشاگر بوده و نارنجی پوشان در سکوت مطلق به مصاف نمایندگان قطب والیبال می روند.

نتیجه دیدار میان تیم های سایپا و ارومیه جایگاه آنها را در جدول به طور کلی تغییر می دهد هم اکنون آنها با 29 امتیاز در جایگاه های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

** میزبانی آملی ها برای انتقام گیری از یزدی ها

از دیگر بازی های حساس و سنگین هفته هفدهم دیدار تیم های کاله آمل و پیشگامان کویر یزد در استان مازندران است.

آملی ها که در نیم فصل نخست لیگ برتر اولین باخت خود را مقابل تیم یزد به دست آوردند در بازی این هفته به دنبال جبران در خانه خود هستند، باخت کاله مقابل پیشگامان در دور رفت استارتی بود برای باخت های متوالی آمل، به طور قطع مازنی ها از این موضوع درس گرفته و برای جبران با قدرت هر چه تمامتر بازی خواهند کرد.

از طرفی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که در هفته های اخیر دور برگشت نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند روز چهارشنبه به دنبال غلبه بر حریف و بازگشت به کورس مدعیان است. مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل برای جلوگیری از بروز مسائل حاشیه ای اقدامات امنیتی گسترده ای را انجام داده اند.

** قعرنشین میزبان صدرنشین

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که هم اکنون جایگاه قعر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است در هفته جاری در سالن المپیک استان گلستان میزبان تیم پیکان صدرنشین است.

خودروسازان که تا پایان هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر جایگاه صدر جدول رده بندی را با 36 امتیاز به خود اختصاص داده اند این هفته در صورت کسب سه امتیاز کامل بازی جایگاهشان را مسجل خواهند کرد.

نمی توان این دیدار را برای پیکانی ها یک بازی آسان و راحت پیش بینی کرد چون گنبدیها با جذب 2 نیروی خارجی در دور برگشت جزو حریفان جدی محسوب می شوند.

** شگفتی سازان پایتخت نشین و مصاف با مشهدی ها

در تک بازی تهران تیم والیبال نوین کشاورز مقابل تیم میزان خراسان صف آرایی می کند، تیم نوین کشاورز در هفته گذشته توانست با غلبه بر تیم پیشگامان کویر یزد عنوان شگفتی ساز هفته پنجم دور برگشت را به خود اختصاص دهد. آنها برای اثبات قدرت خود به حریفان حاضر در لیگ برتر این هفته مقابل تیم میزان خراسان صف آرایی خواهند کرد و به دنبال برد هستند.

کسب سه امتیاز کامل بازی این هفته می تواند تیم نوین کشاورز را به حضور در لیگ برتر سال 1392 امیدوارتر کند.

** بندرعباسی های بحران زده میزبان ورامینی ها

تیم والیبال بندرعباس که در طول چند هفته اخیر به دلیل مشکلات مالی دچار بحران شده است روز چهارشنبه 27 دی ماه میزبان تیم متین ورامین هستند اخبار شنیده شده حاکی از آن است که بازیکنان تیم بندرعباس در طول روزهای اخیر با وجود حضور در سالن محل تمرین اما از انجام برنامه های تمرینی ممانعت کرده اند.

بندرعباسی ها در شرایط بحرانی موجود میزبان تیمی هستند که برای رسیدن به جایگاه صدرنشینی و ماندن در جمع مدعیان صعود به پلی اف تلاش می کند ورامینی ها اوج قدرت خود را در نیم فصل دوم به نمایش گذاشته اند تا جایی که هم اکنون مکان دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

** آذری ها میهمان کاشانی ها

شاید دیدار میان تیم های شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان جزو بازی های حساس صدر جدولی نباشد اما از نظر تیم های میانی جدول رده بندی می توان این دیدار را نیز یک بازی سخت عنوان کرد.

هم اکنون کاشان با 19 امتیاز و 2 امتیاز اختلاف بالاتر نسبت به تیم شهرداری تبریز مکان نهم جدول رده بندی را کسب کرده است، آنها برای حفظ این اختلاف امتیاز و جایگاه خود در جدول نیاز به سه امتیاز کامل بازی در خانه خود دارد، کاشانی ها که در نیم فصل دوم از امیر غفور نهایت استفاده را داشته اند توانستند بر حریفان خود غلبه کرده و جایگاهشان را در جدول رده بندی هر هفته به صورت تدریجی ارتقا دهند.

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تا پایان هفته پنجم از دور برگشت به شرح زیر است:

1- پیکان 36 امتیاز

2- کاله آمل 32 امتیاز

3- متین ورامین 32 امتیاز

4- سایپا 29 امتیاز

5- شهرداری ارومیه 29 امتیاز

6- پیشگامان کویر یزد 29 امتیاز

7- میزان خراسان 25 امتیاز

8- آلومینیوم المهدی بندرعباس 22 امتیاز

9- باریج اسانس کاشان 19 امتیاز

10- شهرداری تبریز 17 امتیاز

11- نوین کشاورز 10 امتیاز

12 بازرگانی جواهری گنبد 5 امتیاز/آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.