سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست مشترک فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ برتر

کفاشیان: بهروان همچنان عضو هیات رئیسه است

نشست مشترک فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر با حضور کفاشیان، محمدنبی، آیت الهی، تاج، بهروان، کاظمی، حسینی، حمیسی، تهرانی و کسرایی بعدازظهر امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این نشست کفاشیان ضمن خیر مقدم به اعضای شرکت کننده در جلسه گفت: نشست امروز بهانه ای برای تشکر از زحمات غلامرضا بهروان و معرفی مهدی تاج است. بهروان عضویتش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان مازندران باقی است و از ایشان خواسته ایم مسئولیت سازمان لیگ آزادگان را هم بپذیرند و تاج خواستیم که مجددا به خانواده ما اضافه شود که ایشان هم پذیرفتند.
 
البته در این بین جا دارد از زحمات شبانه روزی علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر به خاطر تلاش های چندین ساله اش از ایشان تشکر کنم و کماکان ایشان عهده دار مسئولیت خود در سازمان لیگ برتر هستند.

کفاشیان در ادامه گفت: سازمان لیگ برتر همیشه درگیر مسائل بسیار زیادی بوده اما تمام روسای آن از عزیزاله محمدی، غلامرضا بهروان و در آینده مهدی تاج باید تمام تلاششان را در جهت سازماندهی منظم مسابقات، تغییرات در آیین نامه ها، صدور مجوز لیگ های حرفه ای و آکادمی باشگاههای لیگ برتر به کار بسته و ببندند.

رئیس فدراسیون ضمن تشکر از زحمات غلامرضا بهروان از وی خواست تا کماکان حمایت های خود را از سازمان لیگ برتر ادامه دهد همچنین رئیس فدراسیون فوتبال به محمدرضا تهرانی مسئول روابط عمومی سازمان لیگ برتر تبریک گفت و در پایان احکام صادر شده اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.