سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونامه نگار آمریکایی: بشار اسد سیلی های محکمی به آمریکا زده

روزنامه نگار آمریکایی با تمجيد از بشار اسد و ارتش و ملت سوریه، مقاومت دولت و ملت این کشور را دلیل تضعیف روحیه کارکنان کاخ سفید دانست و از مسؤولان خواست تا به جای توطئه برای براندازی اسد از او و ملتش "راز ماندگاری" فرابگیرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام تایمز، "هنری پانتینوی" روزنامه نگار آمریکایی واشنگتن پست اذعان کرد عملکرد هوشیارانه بشار اسد او را در یک قدمی پیروزی بر قدرتهای بین المللی و در راس آن ها غلبه بر آمریکا قرار داده است.

وی رئیس جمهور سوریه را بسیار باهوش توصیف کرد و افزود: همین هوش اسد باعث شده تا او برای غرب غیر قابل تحمل باشد، این جوان سیلی های محکمی به آمریکا زده و ارتش تحت فرمان او ارتشی بزرگ و حقیقتا قابل احترام است. او و ارتش سوریه پایداری غیر معقول و غیر قابل وصفی از خود نشان داده و تا کنون تمام نقشه های ایالات متحده آمریکا را نقش بر آب کرده اند و همین امر باعث تضعیف روحیه کارکنان کاخ سفید شده است.

این روزنامه نگار اظهار داشت: به آمریکا پیشنهاد می کنم به جای تلاش و توطئه برای براندازی بشار اسد، دلایل ماندگاری او و فرمانبرداری ارتش سوریه از وی را جستجو کند، به دنبال این برود که چرا مردم و ارتش سوریه تا حد مرگ و از خود گذشتگی حامی رئیس جمهورشان هستند. به نظر من ملت سوریه جهان سومی نیست، یک چنین ملتی در اوج فرهنگ و ترقی است و هر دولتی برای ماندگاری به یک چنین مردمی نیاز دارد.
برچسب ها: بشار اسد ، سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.