سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازشناسايي تا دستگيري گرداننده پروفایل غیراخلاقی

رییس پلیس فتای کرمانشاه از دستگیری عامل انتشار تصاویر و محتوای غیراخلاقی در اینترنت خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ زحمتکش  گفت : در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تیم رصد پلیس فتا صفحه ای را در یکی از شبکه های  اجتماعی شناسایی که گرداننده آن با شگردهای خاص تحت عنوان روابط نامشروع اقدام به انتشار فساد و در نهایت کلاهبرداری در فضای مجازی می کند .
رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: با شناسایی این صفحه، اقدامات پلیس برای دستگیری عامل اصلی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ زحمتکش افزود: آدرس گرداننده این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال و بهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده بود شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای قضایی متهم در کرمانشاه دستگیر شد.
وي بيان کرد: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با شگردی خاص خود را بعنوان دختر جوانی معرفی و از دیگران اخاذی و کلاهبرداری می کرده است.
سرهنگ قبادزاده درخاتمه هشدار داد که والدین نظارت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندان خود در اینترنت داشته باشند تا آنها گرفتار سایت های آلوده نشوند، وی ادامه داد ایجاد کننده صفحه غیراخلاقی فوق با گمراه کردن ذهن مخاطبان سعی در دریافت کارت شارژ تلفن از بازدیدکنندگان سایت بمنظور برقراری ارتباط داشته که سریعاً شناسایی و دستگیر شد. /ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.