سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد يابي سايت هاي غير مجاز در دستور پليس فتا

با اقدام ماموران پليس فتاي استان اردبيل، دو سايت غير مجاز فروش محصولات بهداشتي شناسايي و کشف شد.

 
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران رئيس پليس فتا استان اردبيل گفت: ماموران پليس فتاي در هنگام رصد و پالايش اينترنت، دو سايت را که اقدام به فروش اينترنتي داروهاي غير مجاز مي کردند را شناسايي کردند.  
سرهنگ  اکبر اميني  افزود: با هماهنگي مقامات قضايي و اقدامات گسترده در نهايت مديران سايت ها و مکان هاي نگهداري داروها شناسايي و کشف و در عملياتي چهار نفر از اداره کنندگان سايت ها که همگي تحصيلات دانشگاهي داشتند ،دستگير شدند.  
رئيس پليس فتاي استان اردبيل ادامه داد: در عملياتي ديگر از محل نگهداري داروها ، مقادير قابل توجهي لوازم آرايشي و بهداشتي و چندين قلم داروي غير مجاز کشف و ضبط شد.  
وي  اظهار داشت: متهمان در تحقيقات بعمل آمده گفتند:  اجناس را بعد از ثبت سفارش در اينترنت از طريق پست در اختيار مشتريان مي گذاشتند و محصولات بهداشتي را از بازار اردبيل تهيه و به مجاز يا غير مجاز بودن آن توجهي نداشتند.  
سرهنگ اميني با اشاره به تاييد غير مجاز بودن لوازم مکشوفه از متهامان از طريق اداره بهداشت استان، خاطر نشان کرد: شهروندان بايد در خريدهاي اينترنتي بيشتر مراقب باشند تا نگذارند تعدادي کلاهبردار و سودجو از اين طريق به اهداف خود برسند. /ل
 

برچسب ها: رد یابی ، سایت ، غیرمجاز ، پلیس ، فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.