سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محورهای مسدود امروز

محورهای مسدود از سوی مرکز مدیریت راهها اعلام شد.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور،محور شمشك _ ديزين واقع در استان هاي البرز و تهران، حد فاصل پاركينگ بالا (دوم) تا پاركينگ پايين (ديزين)، بدليل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشك تا پاركينگ بالا و از گچسر تا پاركينگ پايين جهت دسترسي افراد بمنظور استفاده از پيستهاي اسكي شمشك و ديزين، تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت 7:30 الي 17 امكان‌پذير است.

محور پونل ـ خلخال واقع در استان اردبيل بدليل بارش برف و كولاك و احتمال ريزش، همچنین پیرو مصوبه شوراي هماهنگي بحران استان چهارمحال وبختياري، تردد تريلرها تا روز 92/1/15از محور بروجن- لردگان، ممنوع است.

محور ملاير-بروجرداز امروزتا27اسفندماه بدليل عمليات تيرگذاري پل تقاطع راه آهن از ساعت 1بامداد الي 5 صبح مسدود خواهد بود و هموطناني كه قصد تردد از بروجرد به سمت ملاير را دارند از طريق كنار گذر احداثي و رانندگاني كه قصد تردد از ملاير به بروجرد را دارند بايد از مسير ملاير-جوكار-تويسركان-بروجرد تردد کنند.

تونل شيرين سو در محور قديم قزوين – رشت واقع در استان قزوين از امروز عمليات تعمير تاسيسات و تجهيز ات ايمني از ساعت 8 الي 15 مسدود خواهد بود و تردد در زمان انسداد از طريق كنار گذر تونل انجام خواهد شد.

آزادراه كرج-تهران واقع در استانهاي تهران والبرز‏، بدليل احداث تقاطع غير همسطح كاروانسراي سنگي (2) تا 15 اسفندماه ، از شنبه لغايت سه شنبه از ساعت 23 الي 4 بامداد روز بعد حدفاصل پل فرديس تا وردآورد مسدود ومحورها قديم ومخصوص كرج-تهران بعنوان مسير جايگزين اعلام مي شود./س
برچسب ها: مسدود ، محور ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.