سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

امضاء تفاهم نامه حوزه و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

مدیریت حوزه های علمیه کشور و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به امضاء رسید.

حجت الاسلام بحرانی مدیر کل دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم نامه افزود: این تفاهم نامه همکاری برای بهره برداری از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی تبلیغی وپاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه منعقد می شود.

وی شناسایی، نیازسنجی، جذب و بکارگیری دانش آموختگان حوزه های علمیه، بهره مندی از امکانات سخت افزاری و پشتیبانی جهت استفاده بهینه از توانمندی های متقابل،آموزش و ارزیابی جهت استفاده از توانمندی های حوزه های علمیه، پاسخگویی به نیازهای سازمان از موضوعات این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام بحرانی اعلام نیاز به حوزه، برای جذب دانش آموختگان حوزوی، فراهم نمودن زمینه جذب و گزینش طلاب، تهیه و تدوین برنامه های مورد نیاز برای پیش گیری از آسیب های احتمالی، تبادل اطلاعات کمی و کیفی و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت اجرایی شدن آن را از تعهدات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشیتنیابی نیروهای مسلح برشمرد.

مدت این تفاهم نامه سه سال و برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه، کارگروهی متشکل از طرفین تشکیل شده است ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.