سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد فرقداني:

ليگ امسال پينگ پنگ، بازيکنان بيشتري را جذب کرد/ به زودي از ذوب آهن شکايت مي کنم

بازيکن باسابقه تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندر امام ماهشهر گفت: در ليگ امسال تعداد بيشتري از بازيکنان جذب تيم ها شدند که بسيار خوب است.

محمد فرقداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب اضافه کرد: حضور تيم بانک دي در ليگ امسال باعث شد که تعداد تيم هاي ليگ بيشتر شود ضمن اينکه بازيکنان بيشتري به خدمت تيم ها در آمدند و نسبت به سال گذشته که بسياري از بازيکنان بدون تيم مانده بودند اين اتفاق خوب در ليگ امسال افتاد و بازيکنان بين تيم هاي مختلف پخش شدند.
 
وي در خصوص رقم قراردادها تصريح کرد: رقم قراردادها نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما با توجه به تورم رقم بالايي نيست.
بازيکن تنيس روي ميز کشورمان درباره اولين تجربه بازي اش در تيم پتروشيمي بندر امام ماهشهر بيان کرد:‌ من بازي در تيم هاي مختلفي را تجربه کرده ام و با توجه به تجربه ام به جرأت مي گويم که تيم پتروشيمي بندر امام ماهشهر تيم حرفه اي است و از نظر برپايي اردو و تمرينات قبل از مسابقه و امکانات تيم موجهي به شمار مي آيد.
 
حضور محمدرضا اخلاق پسند و مهران احدي در اين تيم هم نکته مثبتي است آنها بازيکنان با تجربه اي هستند و با تلاش هاي پيمان حسني، مربي تيم ما مدت يک هفته تا 10 روز را در ماهشهر يا شهري که مسابقه داريم تمرين مي کنيم.
وي ادامه داد:‌ البته قرار بود در تيم پتروشيمي بندر امام از حضور يک بازيکن خارجي هم استفاده شود اما اين اتفاق نيفتاد و گويا مسئولان تيم نظر مساعدي نسبت به جذب بازيکن خارجي نداشتند ولي در کل تيم خوب و هماهنگي داريم.
 
فرقداني درباره رقابت هاي نيم فصل گفت: در دور رفت ليگ تنيس روي ميز ما در اولين بازي مقابل تيم دي قدرتمند قرار گرفتيم و از آنجا که هنوز آمادگي لازم براي حضور در مسابقات را نداشتيم نتيجه را به آنها واگذار کرديم اما همان بازي  اول تنها باخت ما بود و در بقيه بازيها نمايش خوبي داشتيم و خوشبختانه پتروشيمي موفق شد عنوان نايب قهرماني نيم فصل ليگ برتر را از آن خود کند.
ملي پوش سابق تنيس روي ميز کشورمان با اشاره به رقابت هاي بين المللي جام فجر در خصوص وضعيت رنکينگش در فدراسيون جهاني اعلام کرد: در رقابت هاي تيمي جام فجر به اين دليل که تيم پتروشيمي بندر امام سوم شد پيروزي هاي زيادي را به دست آورديم و همين باعث شد تا رنکينگ من بهتر شود اما در مسابقات انفرادي بازي ام را به افشين نوروزي واگذار کردم.
فرقداني ادامه داد: دليل پائين بودن رنکينگ بازيکنان ايران اعزام نشدن به پروتورهاي بين المللي است ما که به تورنمنت هاي برون مرزي مي رويم بهتر است هر چند وقت يک بار شرايطي فراهم شود تا پينگ پنگ بازان مختلف در اين مسابقات شرکت کنند.
 
وي خاطرنشان کرد: بازيکنان مجارستاني که به ايران آمده بودند سطح بازي ضعيف تري نسبت به بازيکنان ايران داشتند اما از آنجا به پروتورهاي زيادي اعزامي مي شوند رنکينگ آنها بين 100 تا 200 بود.
فرقداني به علت ناکامي در مسابقات رده بندي دسته برتر از حضور در جمع 10 نفر اول و اردوي اين بار تيم ملي بازماند.
 
وي درباره علت نتيجه نگرفتنش در آن رقابت ها گفت: متأسفانه روز قبل مسابقات رده بندي دسته برتر خبر فوت يکي از دوستان نزديکم را شنيدم و اين ضربه روحي با وجود اينکه از نظر بدني بسيار آماده بودم نگذاشت خودم باشم البته از همان ابتدا قصد داشتم که در رقابت ها شرکت نکنم که با نظر شخص محمد زارع پور رئيس فدراسيون در مسابقات حاضر شدم و جزو 10 نفر اول دسته برتر نبودم در اين اردوي تيم ملي هم حاضر نشدم.
 
وي تاکيد کرد: مسابقات انتخابي تيم ملي براي حضور در رقابتهاي جهاني قرار است برگزار شود و تلاشم را مي کنم تا در آنجا به نتيجه مطلوب برسم.
بازيکن تيم باشگاهي پتروشيمي بندر امام ماهشهر در پاسخ به اين سوال که آيا تيم ذوب آهن بدهي اش را پرداخت کرد يا خير؟ گفت: من مدت 3 سالس در ذوب آهن بازي کردم و دو سال يعني قراردادهاي سال 90-89 و 91-90 را از اين تيم نگرفته ام، اين شرايط براي بازيکنان ديگري که با اين تيم قرارداد بسته بودند مثل مهران احدي، واحد مالميري و محسن خطيون يکسان است، با توجه به تورم اکنون بايد اين باشگاه مبلغ بيشتري را هم به ما بدهد اما متأسفانه از طريق رايزني هايي که انجام داديم مشکلي حل نشد و ناچار هستم تا از طريق قانوني اين موضوع را پيگيري کنم، من به ذوب آهن اظهار نامه اي را فرستادم تا همه چيز را دوستانه خاتمه دهيم اما توفيقي در اين کار برايم حاصل نشد و مجبور هستم تا از آنها شکايت کنم.
 
وي اضافه کرد: باشگاه ذوب آهن فقط به ورزش فوتبال اهميت مي دهد و براي تنيس روي ميز کاري نمي کند امسال که در ليگ تنيس روي ميز تيم ندادند، با توجه به انصراف آنها اگر تيم دي به ليگ نمي آمد شرايط سختي پيش روي بازيکنان بود.
فرقداني در انتها درباره تمريناتش گفت: امسال ما همراه پتروشيمي بندر امام و اردوهايي که اين تيم برگزار مي کند تمرين مي کنيم، تمرينات شخصي ام هم در اصفهان ادامه دارد و به بدنسازي مشغول هستم./مح
برچسب ها: لیگ ، ذوب آهن ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.