سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"دو شغله‌ها" حقوق ساير افراد متخصص جامعه را از بين مي‌برند

يك وكيل دادگستري گفت: دو شغله بودن برخي افراد موجب تضييع حقوق ساير افراد جامعه شده و توانمندي و تاثير گذاري نيروهاي متخصص نديده گرفته مي‌شود.

"رضي خاني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران در واكنش به "طرح ممنوعيت دوشغله‌ها" گفت: اميدوارم اين طرح مورد موافقت شوراي نگهبان قراگيرد چراكه ضرورت‌هاي پيش آمده موجب تصميم به تصويب اين طرح به صورت قانون شده است.

وي افزود: دو شغله بودن برخي افراد موجب تضييع حقوق ساير افراد جامعه شده و توانمندي و تاثير گذاري نيروهاي متخصص نديده گرفته مي‌شود.

خاني در ادامه با اشاره به حضور برخي افراد صاحب نفوذ در شركت‌ها و سازمان‌هاي مختلف، اظهار داشت: برخي افراد به دليل رفاقت و تعامل با رؤساي چندين شركت دولتي يا خصوصي، منصب‌هاي متعددي د ارند كه اين مساله معضلات بسياري را در جامعه ايجاد كرده است.

اين وكيل پايه يك دادگستري خاطرنشان كرد: استخدام فردي به واسطه نفوذ در هيات مديره چند سازمان، قانوني و قابل قبول نيست چراكه نيروهاي متخصص فرصت‌هاي شغلي را از دست مي‌دهند.

گفتني است؛ نمایندگان مجلس پس از تصویب آخرین ماده طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل، پرونده این طرح را در مجلس بستند و آن را برای تطبیق با شرع مقدس اسلام و قانون اساسی به شورای نگهبان ارسال کردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دوشغله ، طرح ، لایحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.