سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با باسابال آشنا شويد+عکس

اين ورزش كمي شبيه به واليبال و فوتبال و مملو از حركات ترامپولين است. اين ورزش در بلژيك بوجود آمد و هدف آن پر رنگ تر كردن ورزش ترامپولين است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: باسابال ورزشي نيست كه فقط شما را به حركت وادارد بگونه اي كه تمام عضلات بدن شما را به حركت در مي آورد. اين ورزش معمولا به همراه موسيقي محلي آمريكاي لاتين انجام مي شود. باسابال احتمالا يكي از ايمن ترين ورزشهايي است كه بر روي يك زمين نرم انجام مي شود.
 
باسابال، واليبال بر روي صفحات بادي و ترامپولين است و مهمترين ويژگي اين ورزش آن است كه يك بازي محسوب مي شود به طوري كه بر روي زمين آن مي توانيد مثل يك صفحه متحرك بازي كنيد.
 


باسابال يك بازي با توپ است كه بين دو تيم انجام مي شود اين بازي تركيبي از واليبال، فوتبال، ژيمناستيك و كاپوريا است.
زمين بازي تركيبي از صفحات بادي و ترامپولين است كه توسط يك تور به دو قسمت تقسيم مي شود. آماده كردن زمين براي شروع بازي فقط حدود 45 دقيقه طول مي كشد.
آشنايي با يك ورزش جديد هميشه لذت بخش است زيرا هميشه فرصت هاي جديد براي بازي، تجربيات جديد و لذت جديدي را بدست مي آوريد. از آنجايي كه اين ورزش جديد است زياد نبايد آن را جدي بگيريد زيرا براي اين ورزش هنوز جام
جهاني و تيم ملي بوجود نيامده است.
تنها علتي كه براي شركت در اين ورزش وجود دارد اين است كه واقعا انسجام اين ورزش اذت بخش است. واقعيت امر اين است كه باسابال كاملا شبيه به واليبال است به استثناي ترامپولين هايي كه بازي را شبيه به بسكتبال و حركات ترامپولين مي كند، اين ورزش كاملا شبيه واليبال است./مح
برچسب ها: باسابال ، ورزشی ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.