سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دونده فیروزکوهی آماده حضور در رقابت های جهانی است

دونده دوی استقامت فیروزکوهی و قهرمان پنجم جهان در سال 2012، از آمادگی کامل خود برای حضور در رقابت های جهانی جایزه بزرگ دبی خبر داد.

ˈعباس شجاعˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: این رقابت ها با شرکت بیش از 20 هزار دونده از 100 کشور جهان از 25 ژانویه (ششم بهمن) در امیرنشین ˈدبیˈ برگزار می شود.

وی که در رقابت های سال گذشته این مسابقات به مقام پنجم دست یافته بود، افزود: با انجام تمرینات سخت و فشرده آماده حضور در این دوره از رقابت ها است و آخرین رکورد وی در رامسر 36 دقیقه و 56 ثانیه به ثبت رسید.

شجاع خاطرنشان کرد: تمرینات آماده سازی خود را از زمان پایان رقابت های بین المللی تایلند (مرداد ماه 91) آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوای فیروزکوه همه روزه از ساعت 18 تا 21 شب به طول 15 کیلومتر دوندگی و هفته ای دو جلسه بدنسازی را برای حضور در مسابقات در دستور کار خود قرار داده است.

دونده پیشکسوت فیروزکوه که دارای عناوین قهرمانی بسیاری در سطح کشور است، پیش از این در مسابقات بین المللی دوی آزاد و همگانی تایلند در شهر ˈپاتایاˈ در رده سنی 40 تا 50 سال موفق به کسب عنوان ششمی مسابقات شد.

این گزارش حاکی است شجاع به همراه ˈحسین فاضلیˈ اسطوره ماراتن ایران در این رقابت ها به عنوان نمایندگان تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند یافت.

شجاع در رده سنی 40 تا 45 سال دوی استقامت و فاضلی در رده سنی 50 تا 55 سال ماراتن شرکت می کنند.

نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات جایزه بزرگ ˈبرلینˈ که فروردین ماه 92 در آلمان برگزار می شود، راه خواهند یافت./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.