سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن کاوه:

در لیگ فرنگی شرکت نمی کنیم/از مسئولان فدراسیون گلایه مندیم

مسئول کشتی تیم ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت: به هیچ عنوان حاضر به تیم داری در لیگ برتر کشتی فرنگی نیستیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد اتفاقاتی رخ داد که واقعاً در شأن  ورزش اول کشور نبود.
وی ادامه داد: مسئولان و کادر فنی تیم پرسپولیس جویبار صرفا برای این که  در وزن 74 کیلوگرم فیلم کشتی بازبینی نشد جنجال و درگیری به راه انداختند، حالا سوال من این است چرا  در وزن 96 کیلوگرم که فیلم بازبینی شد، کشتی گیرشان پس از شکست روی تشک حاضر نشد.
سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار تصریح کرد :پس از پایان فینال رقابتهای لیگ بارها و بارها مسئولین و کار فنی تیم پرسپولیس از طریق رسانه های عمومی انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها را به تیم ما نسبت دادند که متأسفانه هیچ کس به این موضوع رسیدگی نکرد.
وی در ادامه به جلسه کمیته انضباطی ورأی صادره  اشاره کرد و گفت: در جلسه کمیته انضباطی خیلی  مسائل اصلاً مورد بررسی قرار نگرفت، مثلاًچرا عباس طحان پس از شکست از تشک بیرون رفت در حالی که همه جای دنیا در چنین شرایطی کشتی گیر را دیسکالیفه می کنند وجرایم سنگینی برایش در نظر گرفته می گیرند،چرا کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم کشتی نگرفت،چرا تهمت ها و توهین هایی که به تیم ثامن الحجج(ع) ،سازمان لیگ ،کمیته داوران وحتی خود مسئولین فدارسیون زده شد رسیدگی نشد و آیا واقعاً باید تیم های دوم و سوم که روی سکوی قهرمانی حاضر نشدند و با این کار اصل برگزاری رقابتهای لیگ زیر سوال رفت این قدر کم جریمه شوند تا  به قول خودشان همه چیز ختم به خیر شود.
کاوه با بیان اینکه ما از مسئولین فدراسیون کشتی دلگیر هستیم تاکید کرد:به دو دلیل در مسابقات لیگ برترفرنگی تیم  داری نخواهیم کرد اول این که چرا مسئولان فدراسیون در مقابل تهمت ها و کم لطفی هایی که به تیم ثامن الحجج(ع)شد عکس العملی نشان ندادند و دوم این که ما با نوع برنامه ریزی لیگ فرنگی مشکل داریم.
وی اضافه کرد: لیگ آزاد که تقریباً ابتدا و انتهایش مشخص بود این همه مشکل داشت، به همین دلیل لزومی ندارد که  در لیگی که به صورت منقطع برگزار می شود وآخرش معلوم نیست سرمایه گذاری کنیم؟!...
کاوه در پاسخ به این سوال که آیا وی در رشته فرنگی هم تصمیم گیرنده است  گفت : مدیر عامل موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)  سبزوار به من اختیار داده  که به کلیه امور کشتی چه در رشته آزاد و چه در فرنگی رسیدگی کنم و این موضوع  طی یک نامه رسمی به سازمان لیگ  منعکس شده است./مح
برچسب ها: کاوه ، کشتی ، آزاد ، فرنگی ، ثامن ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.