سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

پخش مستند "چرا حجاب" و "خيمه خورشيد سوخت" در دانشگاه تهران

دبير تشکيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران از پخش دو مستند در دانشگاه تهران خبر داد.

ابوذر قاسمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اکران دو مستند در دانشگاه تهران اظهارداشت: به همت واحد آموزش حوزه هنري و جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران دو مستند"چرا حجاب" و "خيمه خورشيد سوخت" در اين دانشگاه پخش خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به محوريت و رويکرد ساخت دو مستند "چرا حجاب" و "خيمه خورشيد سوخت" گفت: اين مستند، آسيب شناسي هاي مربوط به عزاداري‌هاي امام حسين و مسائل نامربوطي که از دوره صفويه توسط بيگانگان وارد کشورمان شده و با ديدگاه مذهبي ما مغايرت دارد را مورد بررسي قرار داده است.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: در اين مستند قيام حضرت ابا عبدالله حسين از جنبه‌هاي مختلف روانشناسي، جامعه شناسي، البته با در نظر گرفتن ديدگاه مرحوم استاد علي ضيايي حائري ساخته شده است.

قاسمي به عوامل دست‌اندر‌کار در مستند "چرا حجاب"  اشاره کرد و افزود: اين مستند به کارگرداني امير قاسمي، تهيه کنندگي ابوذر قاسمي، و تحقيق و نگارش نيز توسط اکبر شهبازي ساخته شده است.

وي در ادامه تصريح کرد: تصوير برداري مستند "چرا حجاب"  در روز پنج شنبه هفته جاري آغاز خواهد شد.

اين فعال دانشجويي در باره محوريت و مضمون ساخت مستند "چرا حجاب" بيان کرد: اين مستند درباره مسلماني يک خانم خارجي است که پس از تحصيل در دانشگاه تهران به اسلام روي مي‌آورد ودر مستند "چرا حجاب" به عنوان مجري در مورد اصل حجاب صحبت خواهد کرد.

دبير تشکيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: دو مستند "چرا حجاب" و "خيمه خورشيد سوخت"در روز 14 اسفند از ساعت  13تا 15 در تالار فردوسي دانشگاه تهران پخش خواهد شد.

 وي در پايان اضافه کرد: در ساخت دو مستند "چرا حجاب" و "خيمه خورشيد سوخت" واحد آموزش حوزه هنري همکاري و همياري فراواني را داشته که براين اساس لازم به تشکر فراوان است.

انتهاي پيام/

 
برچسب ها: مستند ، حجاب ، اکران ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.