سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ن

تردد در گردنه الماس در محور خلخال به اسالم با زنجیر چرخ امكان پذیر است

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان تمام خودروهای عبوری از گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم الزامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ فردین مولایی افزود: به رغم بارش برف همراه با كولاك در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان كه از دیشب آغاز شده و هم اكنون نیز ادامه دارد با تلاش راهداران این اداره تمام راه های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد .

وی گفت: به دلیل ریزش برف سنگین همراه با كولاك ، وجود مه غلیظ و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم عبور از این گردنه صعب العبور مستلزم داشتن زنجیر چرخ برای همه خودروهای عبوری از این گردنه است.

مولایی به رانندگان توصیه كرد هنگام حركت به سمت این گردنه زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی زمستانی را به همراه داشته و با احتیاط كامل رانندگی كنند.

وی افزود: راهداران خلخال هم اكنون این محور را برف روبی و نمك پاشی كرده اند با این حال سردی هوا موجب یخبندان و لغزندگی جاده شده و استفاده از زنجیر چرخ را برای عبور از این گردنه ضروری كرده است.

همچنین بارش برف در سطح شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان یخبندان سطح خیابان ها و معابر شهری و نیز یخبندان سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی شهرستان را به دنبال داشته و موجب كندی حركت خودروها در سطح راه های ارتباطی بین شهری و روستایی خلخال شده است./س

برچسب ها: خلخال ، بارش ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.