سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامجو مطلق: بازی کیفیت فنی ایده آلی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم دیدار دو تیم فوتبال استقلال و مس کرمان جذاب نبود کیفیت فنی این بازی در سطح ایده آلی برگزار نشد در مجموع بازی متوسط و با تعداد کم موقعیت گل شاهد بودیم.

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان هر دو تیم دستورات تاکتیکی  مربیانشان را خوب اجرا نکردند و یک بازی معمولی  و سطح پایین را ارائه کردند.

 نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت:  استقلال در نیمه دوم فوتبال بهتری نسبت به مس کرمان به نمایش گذاشت بازیکنان استقلال به خاطر  استرسی که از صدر نشینی  تراکتور سازی داشتند موقعیت های گلزنی کمی روی دروازه مس ایجاد کردند .

وی تصریح کرد:  با حضور جباری شرایط فنی استقلال بهتر شده است وی توانسته میانه زمین استقلال نظم بدهد جباری با پاسهای عمقی اش موقعیت های گلزنی  خوبی برای مهاجمان تیمش ایجاد می کند جباری چهره برتر استقلال  در بازی با مس کرمان بود.

وی درباره حضور مجیدی در ترکیب استقلال گفت: طبیعی بود مجیدی بعد از بازگشت مجدد به استقلال مورد استقبال  تماشاگران قرار بگیرد حسن حضور فرهاد مجیدی در استقلال این است که هواداران استقلال با هم یکدست و همدل شدند.
 
نامجو مطلق در ادامه بیان داشت: با اینکه مجیدی 7 ماه 8 بازی نکرده بود اما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و دو تا موقعیت گلزنی  هم به دست آورده این بازیکن با تجربه  بالایی که دارد می تواند به روند تیمی استقلال کمک کند.

وی در مورد آرش برهانی به عنوان  بهترین گلزن تاریخ استقلال گفت:  به آرش برهانی تبریک می گویم این بازیکن با سرعت مناسب موقعیت های گلزنی خوبی برای خودش ایجاد می کند اگر برهانی شرایط روحی و روانی  خوبی داشته باشد به طور حتم  بازده و کارایی بهتری از خود  به جا می گذارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:  پتانسیل تیمی استقلال  بالا و کمترین انتظاری از این تیم قهرمانی در لیگ برتر است اگر آبی پوشان در جام باشگاه های آسیا هم با هوش و منطقی بازی کنند به موفقیت در آن جام هم دست می یابند./آق







برچسب ها: بازی ، کیفیت ، فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.