سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ایجاد 133 فرصت شغلی در بخش های مختلف مرتبط با میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از ایجاد 133 فرصت شغلی در بخش های مختلف مرتبط با این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان" حسین یزدانمهر" با اعلام مطلب فوق افزود: از این 133 نفر،83 مورد در بخش صنایع دستی،31 مورد در زمینه خدمات گردشگری و 19 مورد در زمینه پیمانکاران و مرمت بناهای تاریخی بوده است که این اداره در شش ماه سال جاری تا کنون به 50 درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

وی به صدور کارت شناسایی در رشته های مسگری، رودوزیهای سنتی ،معرق چوب،منبت،قلمزنی،مینیاتور،تذهیب ، چرم دوزی و گلیم بافی به هنرمندان این رشته ها اشاره کرد و افزود:یکی از اهداف این اداره آموزش،حفظ و احیاء و ترویج و معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان می باشد که این مهم در شش ماهه نخست سال جاری انجام پذیرفته است.

یزدانمهر با تاکید بر اهمیت گردشگری به عنوان یک صنعت درآمد زا اظهار کرد: در این بین 31 نفر در بخش گردشگری این شهرستان و در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مشغول به فعالیت شده اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان ضمن تاکید بر ظرفیت های موجود کاشان در زمینه اشتغال یکی از اهداف این اداره را ایجاد فرصت های شغلی در بخش های خصوصی مرتبط میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دانست ./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، میراث ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.