سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

راه‌اندازی خط تولید تراکتورهای چینی در فارس

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: پس از تست و در صورت کسب نتیجه مثبت، خط تولید تراکتورهای شرکت «هپکو» کشور چین در این استان راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمدحسن طلعتی، در جلسه ملاقات با هیئت چینی از شرکت تراکتورسازی «وای تی او YTO» و کارشناسان شرکت تولید تجهیزات سنگین «هپکو» اظهار داشت: توسعه مکانیزاسیون موجب کاهش سختی کار، زمان، هزینه و انرژی می‌شود و علاوه بر این، سهم کشاورز از سود تولید را نیز افزایش می‌دهد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر فارس از ناوگان برداشت قوی و مدرنی برخوردار است که ضمن رفع نیاز این استان، به سایر استان‌های کشور نیز خدمات ارائه می‌دهد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس به هدف از برگزاری این ملاقات اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به نامه شرکت «هپکو» مبنی بر مذاکره با شرکت چینی در مورد واردات ماشین‌آلات از شرکت «وای تی او» چین این ملاقات صورت پذیرفت.

وی افزود: شرکت «وای تی او» (YTO) دارای چهار کارخانه بزرگ تولید تراکتور با سابقه 33 ساله است که می‌تواند برای هر کشوری بر اساس استانداردهای مورد نیازشان تراکتور تولید کند.

طلعتی تصریح کرد: ارائه تراکتور با کیفیت بالا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله مواردی بود که ما در این جلسه بر آن تاکید داشتیم و طرف مقابل نیز قول همکاری را در این زمینه را داده است.

این مسئول گفت: در این جلسه مقرر شد که شرکت هپکو به عنوان نماینده این شرکت چینی، سه دستگاه تراکتور با قدرت‌های متفاوت را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار دهد تا پس از یک دوره کاری دو ماهه در مزارع و بررسی کار توسط کارشناسان اداره امور فناوری‌های مکانیزه و کارشناسان شرکت «وای تی او» نتیجه کارکرد تراکتور در شرایط مختلف این استان، نسبت به برگزاری کلاس‌های ترویجی و آشنایی بهره‌برداران با این تراکتورها اقدام شود.

طلعتی اذعان داشت: همچنین مقرر شده پس از تست تراکتورها و در صورت کسب نتیجه مثبت، خط تولید آن توسط شرکت هپکو در استان فارس راه‌اندازی شود./س

برچسب ها: تولید ، تراکتور ، چین ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فرشاد
۱۱:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۹
فقط خواهشا زودتر چون تراکتورهای ساخت تبریز اصلا ارگونومی وکیفیت نداره وروغن کم میکنه خدایش برید سیمکشی تراکتور وپیچهای متصل کننده رو تست بکنید اصلا کیفیت نداره فقط یجوری میزنن که از کارخونه خارج بشه همین