سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

سیب‏زمینی زنجان در سطح استانداردهای اروپایی

کیفیت محصولات کشاورزی استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی در استان گفت: محصول سیب‏زمینی زنجان در سطح استانداردهای اروپایی تولید می‌شود.

نهاوندی‌پور با اشاره به کیفیت تولید سیب‏زمینی زنجان افزود: استاندارد کیفی تولید سیب‏زمینی با توجه به میزان ازت در این محصول تعیین می‏شود.

وی با بیان اینکه سیب‏زمینی تولیدی در بخش کشاورزی زنجان دارای مرغوبیت بسیار مناسبی است، ادامه داد: میزان ازت سیب زمینی زنجان زیر 20 پی‏پی‏ام است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان ،به استاندار پی‏پی‏ام ازت در کشور‏های اروپایی اشاره کرد و تصریح کرد: استاندارد کشور‏های اروپایی برای میزان ازت در محصول سیب‏زمینی 50 پی‏پی‏ام است.

نهاوندی‏پور با اشاره به نمونه‌برداری محصولات کشاورزی در استان، یادآور شد: سنجش پی‏پی‏ام ازت محصول سیب‏زمینی در راستای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان سیب‏زمینی زنجان را محصولی بسیار مناسب در سطح کشور ارزیابی کرد و افزود: توجه به محصول سیب‏زمینی زنجان در سایر استان‏ها بسیار مشهود است.

نهاوندی‏پور‏ از تصویب 2200 پرونده توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد :53 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی موجود در بانک‌های استان زنجان تصویب شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.