سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل یک زن در منزل؛

عصبانیت زودهنگام یک مرد، صورت همسرش را متلاشی کرد

پرونده ی مردی متهم به قتل که با ضربات متعددی موجب ضربه مغزی و فوت همسرش گشته بود، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مردی 30 ساله به نام حجت به دلیل عصبانیت و همچنین مصرف مواد مخدر صنعتی به طرف همسرش حمله ور شد و با ضربات متعدد به سر و صورت او را از پای در می آورد.

**‌ همسرم را دوست داشتم

به گفته ی اظهارات متهم، وی رابطه خوبی با همسرش داشت ولی مدتی بود که همسرش با تعدادی در رابطه بود و دائما به گردش می رفتند و شبها دیر به منزل باز می گشتند.

متهم می گفت: یک شب که دیگر همسرم دیرتر از همیشه به خانه آمد بسیار نگران آن شدم و جلوی درب خانه منتظر آن ماندم، که ناگهان متوجه حضور همسرم شدم که با وی دعوای مفصلی کرده و چندین سیلی به صورت همسرم زدم و بعد با هم غذا خوردیم و خوابیدیم.

فردا صبح که من زودتر از خواب بیدار شدم متوجه برآمدگی ها و کوفتگی های شدیدی در ناحیه سر و صورت همسرم گشتم که عصر همان روز زمانی که از حیاط به داخل خانه آمده بودم دیدم که همسرم بر روی زمین افتاده و جان باخته.

* صورت مقتوله از ضربات قاتل جای سالم نداشت

طبق نظریه ی پزشکی تمامی صورت مقتوله دچار پارگی و کبودی و تورم گشته بود و آثار بسیار زیادی نیز بر روی بدن مقتوله مشهود بود و همچنین علت قتل ضربه ی جسم سخت با سر مشخص گردید، لذا در این خصوص نیز قضات مربوطه با بررسی بسیار زیاد پرونده با توجه به اعترافات مکتوب متهم، بر این باورند که همسر وی به دلیل تاخیر بیش از حد خود در راه ورود به منزل موجب عصبانیت بیش از حد مرد قاتل گشته بود و به همین بدو ورود منزل مرد به سمت همسرش حمله ور شده و با تعداد ضربات بسیار زیادی همسرش را به قتل رسانده.

لذا متهم با قرار بازداشت به زندان روانه شد و جهت صدور حکم و بررسی بیشتر پرونده در اختیار قضات شعبه ی 113 دادگاه کیفری استان تهران است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.