سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام طرح سفر مهر از امروز/ تخفیف 70درصدی مراکز اقامتی در طرح ملی سفر مهر

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران گفت: طرح سفرمهر از امروز آغاز شده و تمامي افرادي که علاقمند به سفر هستند مي توانند با مراجعه به سايت www.safarmehr.ichto.ir ثبت نام کنند.

محمد حسين فرمهيني فراهاني مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: طرح سفر مهر در کشور به منظور حمايت از اقشار کم درآمد و توسعه فرهنگ سفر در بين اقشار مختلف براي معرفي جاذبه هاي توريستي و گردشگري اجرا مي شود.

وي تصريح کرد: طرح سفر مهر از 25 ديماه شروع شده و به مدت 9 ماه ادامه دارد.

فراهاني اظهار داشت: تمام افرادي که علاقمند به سفر هستند مي توانند با مراجعه به سايت www.safarmehr.ichto.ir ثبت نام کنند.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از تخفیف 70درصدی مراکز اقامتی در طول سال برای مسافران و زائران طرح ملی سفر مهر خبر دادو گفت: تمامي مهمانسراها، هتلها، و مهمانپذيرها براي استقبال از مسافران از ارائه خدمات 70 درصدي به مسافران هستند که زيرنظر سازمان ميراث فرهنگي فعاليت مي کنند.

وي با بيان اينکه اولين مسافران اين طرح رانندگان بودند افزود: از آنجا که رانندگان معرف واقعي ميراث فرهنگي و گردشگري کشور هستند سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري سفر رانندگان را در اولويت کاري خود قرار داد تا بتواند با ايجاد وحدت و همبستگي جاذبه هاي توريستي را به اين افراد معرفي کنند.

فراهاني تأکيد کرد: طرح سفر مهر براي ثبت نام کنندگان به مدت سه روز و دو شب است و تمام افراد اقشار کم درآمد مي توانند از خدمات سفر در طول مسافرت بهره مند شوند.

وي تصريح کرد: در استان تهران ستاد ويژه اي به همين منظور تشکيل شده که رئيس ستاد استاندار تهران و دبير اين کميته سازمان ميراث فرهنگي استان تهران است.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران اظهار داشت: با تمامي سفره خانه هاي سنتي، شرکت هواپيمايي، قطارها و مراکز اقامتي تبادل نظري صورت گرفته تا در راستاي ارائه خدمات به مسافران نهايت همکاري را داشته باشد.

**اجراي طرح شهروند ميراث‌بان

فراهاني از اجراي طرح شهروند ميراث‌بان در استان تهران خبرداد و گفت: شهروندان تهراني مي توانند با شماره تلفن 88895854 تماس گرفته و مشکلاتي در خصوص آسيب هاي فرهنگي و اماکن تاريخي به سازمان ميراث فرهنگي اطلاع دهند.

**ايجاد موزه مترو

فراهاني از بهره برداري موزه مترو  ايستگاه امام خميني(ره) در آينده اي نزديک خبرداد و افزود: از آنجا که مترو يکي از مکان هاي پرتردد در هر کشور يا جامعه بشمار مي رود بنابراين براي معرفي آثار تاريخي و توريستي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي درنظر دارد در متروها موزه هايي با همکاري شهرداري احداث کنند.

وي تأکيد کرد: موزه مترو بهترين مکان براي معرفي اشياع گرانقيمت و هنرهاي صنايع دستي در کشور مي تواند باشد./عب


برچسب ها: آغاز ، ثبت نامه ، سفرمهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
behgat
۲۱:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۱
اگه واقعا اینطور بشه خیلی عالیه