سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس فدراسيون دو وميداني:

اعتبار مورد نياز احسان حدادي بزودي تأمين مي شود/ از رسانه ملي براي تحقق اهداف کمک مي طلبم

افشين داوري رئيس فدراسيون دو وميداني گفت: با توجه به مذاکراتي که با کميته ملي المپيک صورت گرفته است، اعتبار مورد نياز احسان حدادي بزودي تأمين شده و براي وي ارسال خواهد شد.

افشين داوري رئيس فدراسيون دو وميداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اينکه بحران اقتصادي دست به گريبان تمامي فدراسيون ورزشي شده و آنها را براي اجراي برنامه هاي مورد نياز در تنگنا قرار داده است اما فدراسيون دوميداني با انتخاب فردي کارشناس به عنوان مسئول اقتصادي در تلاش است تا بتواند با اين بحران مقابله کرده و زمينه حضور اسپانسرها را در اين رشته بيشتر از قبل فراهم کند و توانسته به نتايج خوب و جالب توجهي هم دست يافته و زمينه حضور چند اسپانسر را در تيم هاي ملي ايجاد کند.

درحال حاضر يکي از اهداف مهم فدراسيون براي برطرف کردن مشکلات مالي تعامل با بخش خصوصي است. همين تعامل باعث شد تا ما بتوانيم حضوري چشمگير در رقابت هاي غرب آسيا داشته باشيم و بتوانيم براي اولين بار مقام نخست اين رقابت ها را کسب کنيم.

در چهارچوب اين رقابت ها توانستيم از حضور جوانان استفاده کنيم و آنها هم خيلي خوب توانستند به اعتماد ما پاسخ دهند. در اين رقابت ها عملکرد بانوان خيلي بهتر از آقايان بود بطوريکه براي نخستين بار 9 نفر از دختران موفق به کسب مدال طلا در اين بازيها شدند.

وي افزود: فدراسيون دوميداني با توجه به برنامه هاي گسترده اي که دنبال مي کرد تصميم گرفت تا از يک متخصص در بخش اقتصادي استفاده کند که با وجود مشکلات فراوان اين نيرو توانست زمينه را براي تحقق اهداف مورد نظر ما فراهم کرده و تعاملات خوبي ايجاد کند در بحث جذب اسپانسر و تعامل با بخش خصوصي من از رسانه هاي خبري علي الخصوص رسانه ملي کمک مي مطلبم و از آنها مي خواهم پشتيباني لازم را از ما داشته باشند.

لازم به ذکر است که مهندس ضرغامي رياست صدا و سيما و ديگر مديران شبکه هاي مختلف خبري به خصوص شبکه ورزش در نشست هايي که با ما داشته اند قول هاي خوبي براي همکاري داده اند و من از اين بابت از همه آنها ممنون هستم.

داوري تصريح کرد: ما در فدراسيون سعي کرده ايم با تعريف برنامه هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت زمينه را براي رشد و پيشرفت اين رشته ورزشي بيشتر از قبل فراهم کنيم. برنامه هاي کوتاه مدت ما مربوط به المپيک بود که خيلي خوب سپري شد و بحث برنامه هاي ميان مدت هم به برخي بازي هاي آسيايي خيلي خوب سپري شد و بحث برنامه هاي ميان مدت هم به برخي بازيهاي آسيايي مربوط مي شود که در اين خصوص برنامه هايي هم تعريف کرده ايم که بحث استعداديابي در سطح کلان را هم در بر مي گيرد، الگوي ما در اين رشته ورزشي برگزار مي شود لذت ببرد. در رابطه با بحث ليگ برنامه هاي زيادي در دست اجراست که از آن جمله مي توان به تعريف رکورد ورزشکار به عنوان مجوز براي حضور در ليگ و همچنين پرداخت وروديه براي تيم هاي شرکت کننده مربوط مي شود.

در گذشته از تيم هايي که در ليگ شرکت مي کردند وروديه دريافت نمي شد و من علت اصلي اين مسئله را نمي دانم و قصد ندارم فدراسيون هاي گذشته را زيرسوال ببرم زيرا نفرات قبلي خيلي خوب کار کرده و در بخش هاي مختلف فعاليت کرده اند. شايد بتوان دليل اصلي بسياري از موارد از جمله پرداخت نشدن وروديه را به تفاوت تفکرات من با نفرات قبلي که در فدراسيون فعاليت کرده اند مربوط دانست. ما تلاش خواهيم کرد تا آنچه که درست است در بخش هاي مختلف انجام پذيرد تا زمينه رشد و پيشرفت در اين رشته ورزشي فراهم شده و بتوانيم شاهد حضور بيشتر و بهتر جوانان در اين رشته جذاب ورزشي باشيم.

رئيس فدراسيون دو وميداني خاطرنشان کرد: با توجه به مطالعات و برنامه ريزي هايي که در بخش استعداديابي داشته ايم تأکيد مي کنم که اغلب ورزشکاران ما استاني هستند بنابراين مي توان اميدوار بود که بزودي شاهد تبلور استعدادهاي بزرگي چون احسان حدادي در دو وميداني باشيم.

احسان حدادي يک ستاره بي نظير است و زندگي ورزشي کاملا هدفمندي دارد تيم کاري فعال در فدراسيون برنامه هاي جدي تري براي احسان و ديگر استعدادهاي شناسايي شده در اين رشته ورزشي دارد و قطعا با حمايت بهتر رسانه ها اين برنامه ها جامع عمل پوشيده و همه نتايج آن را مشاهده خواهند کرد.

در مورد احسان حدادي و شرايطي که در آمريکا دارد هم بايد تأکيد کنم که فدراسيون از احسان با جديت حمايت خواهد کرد و در راستاي حمايت از اين ورزشکار المپيکي طبق پيگيري هايي که در کميته ملي المپيک داشتيم توانستيم براي تأمين اعتبار مورد نياز وي موافقت مسئولين از جمله افشارزاده را هم جلب کنيم به هر حال احسان در حال حاضر در تنگنا است و ما تلاش مي کنيم تا در اسرع وقت با تأمين هزينه هاي اين ورزشکار و ارسال کردن آن به حساب وي مشکل او را حل کرده و زمينه بهتر فعاليت حرفه اي اش را فراهم کنيم. حمايت از احسان حدادي حق وي است و ما از اينکه توانسته ايم در المپيک شاهد درخشش اين بازيکن به عنوان نماينده کشورمان باشيم بسيار خوشحال بوده و احساس غرور مي کنيم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.