سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ در انتخابات سال آینده؛

300 صندوق اخذ رأی به صندوق های استان چهارمحال و بختیاری افزوده می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه سال آینده ( 1392 )، 300 صندوق اخذ رأی به صندوق های این استان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  شهرکرد :

علی اصغر عنابستانی در نشست ماهیانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد در دفتر امام جمعه شهرستان بروجن تشکیل شد، اظهار داشت: در بیش از 90 روستای استان كه پیش از این، شورای اسلامی نداشت، شورا تشكیل شده است.

وی، از تشكیل دو هیأت نظارت در استان چهارمحال و بختیاری ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد و افزود: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس و نمایندگان آن در استان و انتخابات ریاست جمهوری نیز بر عهده شورای نگهبان است.

عنابستانی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های مسئول برای خدمت رسانی به مردم در زمین لرزه اخیر بخش های بلداجی و گندمان، افزود: هم اكنون دستگاه های خدمات رسان در منطقه به حالت آماده باش به سر می برند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان اقدامات دولت در تنظیم بازار، تصریح كرد: سیاست و هدف دولت، تامین آسایش، رفاه و معیشت مردم، حل معضل گرانی و كاهش فشار اقتصادی بر خانوارهاست.

فرماندار شهرستان بروجن هم در این نشست، به بیان اقدامات و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت های نهم و دهم برای توسعه بخش صنعت و استقرار صنایع مادر و زیربنایی در این شهرستان پرداخت.

فتاح كرمی، با بیان اینكه شهرك صنعتی سفیددشت با هزار هكتار وسعت، از بزرگترین شهرك های صنعتی فعال در كشور است، اضافه كرد: با تكمیل و راه اندازی صنایع بزرگ در این شهرستان، روند توسعه استان چهارمحال و بختیاری سرعت بیشتری می گیرد.

وی ادامه داد: 40 درصد صنایع استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن قرار دارد و 90 درصد این صنایع از سوی بخش خصوصی و مردم اداره می شود.

ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در پایان این نشست، از مصلای در حال احداث شهرستان بروجن و چند واحد صنعتی این شهرستان دیدن كردند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.