سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه فرارسیدن هفته وحدت؛

پرچم رسول اکرم (ص) در قلب تهران به تصویر کشیده شد

در آستانه فرارسیدن هفته وحدت و با هدف محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نقاشی دیواری به همین مضمون رونمایی شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6  اداره زیبا  منطقه در آستانه  سالروز  ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، در پی محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) از نقاشی دیواری با این مضمون رونمایی کرد .
 
محد علی شهرامی فر، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 از رونمایی نقاشی دیواری به منظور هتک حرمت ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) خبر داد و افزود: در پی ساخت فیلمی  موهن که خشم مسلمانان جهان را در برداشته  است ودر آن  دشمنان اسلام توهین به اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را هدف خود قرار داده بودند  و  به منظور معرفی چهره واقعی پیامبر مهربانی ها ، نقاشی دیواری در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان به متراژ  تقریبی 600متر مربع در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) رونمایی شد.
 
وی افزود: در این نقاشی که با محوریت محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به شکل مفهومی، نمایانگر شده است ،پرچم رسول ا... و تصویر مقام معظم رهبری که پرچم دار جهان اسلام در مبارزه با ظلم است به همراه بیانات ایشان و به آتش کشیدن شدن پرچم رژیم صهیونیست و آمریکا به تصویر کشیده شده است.
 
شایان ذکر است در مراسم رونمایی از این نقاشی دیواری علاوه بر حضور جمعی از مدیران شهرداری منطقه 6 جمعی از مقامات بنیاد شهید مناطق 6 و 7 نیز حضور داشتند ./ل
برچسب ها: هفته ، وحدت ، محکومیت ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.